SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zwycięstwo b&j w kreatywnym wyścigu do Procter&Gamble

Wrocławska agencja b&j wygrała przetarg na realizację "rowerowej" promocji wybranych produktów P&G - Bonus, Ariel, Vizir, Lenor, na terenie sieci hipermarketów Carrefour

Promocja trwająca od 19 maja do 26 czerwca oparta jest na schemacie "kup jeden z produktów i wygraj nagrody". Jej celem jest nakłonienie konsumenta do zakupu wybranego artykułu ze względu na jego jakość oraz wartość dodaną - wycieczkę na Tour de France i 100 rowerów.
  

Agencja b&j opracowała liczne materiały POS w oparciu o własną kreację. Głównym zadaniem materiałów promocyjnych jest wyeksponowanie nagród oraz przekazanie podstawowych informacji o konkursie w sposób przejrzysty, wyróżniający się  w natłoku reklam innych produktów oraz zrozumiały dla grupy docelowej.

Dołącz do dyskusji: Zwycięstwo b&j w kreatywnym wyścigu do Procter&Gamble

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl