Zwycięstwo b&j w kreatywnym wyścigu do Procter&Gamble
Wrocławska agencja b&j wygrała przetarg na realizację "rowerowej" promocji wybranych produktów P&G - Bonus, Ariel, Vizir, Lenor, na terenie sieci hipermarketów Carrefour
Promocja trwająca od 19 maja do 26 czerwca oparta jest na schemacie "kup jeden z produktów i wygraj nagrody". Jej celem jest nakłonienie konsumenta do zakupu wybranego artykułu ze względu na jego jakość oraz wartość dodaną - wycieczkę na Tour de France i 100 rowerów.
Agencja b&j opracowała liczne materiały POS w oparciu o własną kreację. Głównym zadaniem materiałów promocyjnych jest wyeksponowanie nagród oraz przekazanie podstawowych informacji o konkursie w sposób przejrzysty, wyróżniający się w natłoku reklam innych produktów oraz zrozumiały dla grupy docelowej.
Dołącz do dyskusji: Zwycięstwo b&j w kreatywnym wyścigu do Procter&Gamble