SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ZUS w przetargu wybiera agencję kreatywną

Zakład Ubezpieczeń Społecznych szuka w przetargu agencji, która zajmie się kreacją i produkcją materiałów audiowizualnych do jego kampanii - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Przetarg trwa zaledwie 9 dni, a jego zwycięzca będzie pracować dla ZUS przez ok. pięciu miesięcy.

PAP / Tomasz Gzell PAP / Tomasz Gzell

Wybrana w przetargu agencja zajmie się kreacją oraz realizacją filmów, animacji, radiowych spotów reklamowych oraz przygotowaniem materiałów do realizacji dwóch kampanii informacyjno-edukacyjnych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, przygotuje jego animowane logo. Zajmie się też opracowaniem graficznym i składem poligraficznym jednego raportu oraz opracowaniem katalogu 50 piktogramów.

O wyborze zwycięskiej firmy zdecydują: cena (waga: 60) oraz kreacja - rebranding PUE (waga: 40).

Do przetargu mogą zgłaszać się agencje, które mają na koncie należycie wykonane co najmniej trzy usługi, z których każda obejmuje wykonanie: minimum jednego spotu reklamowego wraz z kreacją w ramach kampanii reklamowej, który był emitowany w telewizji (z wyłączeniem internetowej) o zasięgu ponadregionalnym, jako element kampanii reklamowej, minimum jednego spotu radiowego w ramach kampanii reklamowej, który został wyemitowany w radiu o zasięgu co najmniej regionalnym, jako element kampanii reklamowej oraz opracowania graficznego i tekstowego materiałów akcydensowych w ramach kampanii reklamowej.

ZUS wymaga, by przygotowana w ramach przetargu kreacja do oceny ma zawierać m.in. propozycję znaku PUE (Platformy Usług Elektronicznych), propozycję nazwy oraz claimu (hasła ujmującego charakterystyczne cechy lub korzyści PUE), propozycję animacji lub filmiku promującego nowy znak PUE i nową nazwę.  - może być w formie graficznej lub może zostać opisana słownie.

Przetarg prowadzony jest w ekspresowym tempie - został ogłoszony 30 czerwca, a agencje mogą składać oferty do 8 lipca br. Wybrana w nim firma będzie pracować dla ZUS przez 154 dni.

Dołącz do dyskusji: ZUS w przetargu wybiera agencję kreatywną

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ja
Reklamy piramid finansowych są zakazane!
0 0
odpowiedź
User
Żaneta
Czyli przetarg kontrolowany, logo już wybrane. Pozostają formalności. Nic dobrego z tego nie będzie.
0 0
odpowiedź
User
Zeus
Ratunku minopolosta się reklamuje i chce wciskać kity przez śliczne zrobione logo za nasze pieniądze.
0 0
odpowiedź