ZUS w przetargu wybiera agencję kreatywną
Zakład Ubezpieczeń Społecznych szuka w przetargu agencji, która zajmie się kreacją i produkcją materiałów audiowizualnych do jego kampanii - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Przetarg trwa zaledwie 9 dni, a jego zwycięzca będzie pracować dla ZUS przez ok. pięciu miesięcy.
Wybrana w przetargu agencja zajmie się kreacją oraz realizacją filmów, animacji, radiowych spotów reklamowych oraz przygotowaniem materiałów do realizacji dwóch kampanii informacyjno-edukacyjnych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, przygotuje jego animowane logo. Zajmie się też opracowaniem graficznym i składem poligraficznym jednego raportu oraz opracowaniem katalogu 50 piktogramów.
O wyborze zwycięskiej firmy zdecydują: cena (waga: 60) oraz kreacja - rebranding PUE (waga: 40).
Do przetargu mogą zgłaszać się agencje, które mają na koncie należycie wykonane co najmniej trzy usługi, z których każda obejmuje wykonanie: minimum jednego spotu reklamowego wraz z kreacją w ramach kampanii reklamowej, który był emitowany w telewizji (z wyłączeniem internetowej) o zasięgu ponadregionalnym, jako element kampanii reklamowej, minimum jednego spotu radiowego w ramach kampanii reklamowej, który został wyemitowany w radiu o zasięgu co najmniej regionalnym, jako element kampanii reklamowej oraz opracowania graficznego i tekstowego materiałów akcydensowych w ramach kampanii reklamowej.
ZUS wymaga, by przygotowana w ramach przetargu kreacja do oceny ma zawierać m.in. propozycję znaku PUE (Platformy Usług Elektronicznych), propozycję nazwy oraz claimu (hasła ujmującego charakterystyczne cechy lub korzyści PUE), propozycję animacji lub filmiku promującego nowy znak PUE i nową nazwę. - może być w formie graficznej lub może zostać opisana słownie.
Przetarg prowadzony jest w ekspresowym tempie - został ogłoszony 30 czerwca, a agencje mogą składać oferty do 8 lipca br. Wybrana w nim firma będzie pracować dla ZUS przez 154 dni.
Dołącz do dyskusji: ZUS w przetargu wybiera agencję kreatywną