Zmiany w Polskapresse
Gazety Polskapresse pojawiły się z ujednoliconym dodatkiem MotoGratka.
Moto Gratka - to wspólna nazwa dodatku ukazującego się w sześciudziennikach Polskapresse - Dzienniku Bałtyckim, Dzienniku Łódzkim,Dzienniku Zachodnim, Gazecie Krakowskiej, Głosie Wielkopolskim iSłowie Polskim Gazecie Wrocławskiej oraz w tygodnikach mazowieckichNasze Miasto, który 21 czerwca zadebiutował na rynku.
Każdy tytuł ma wspólna winietę i logo (poza DziennikiemBałtyckim). Wszędzie ukazują się wspólne teksty przygotowywaneprzez redakcję tygodnika Moto Express (Polskapresse oddziałTygodniki). Mają one charakter rynkowo-poradnikowy i skierowane sądo kierowców, osób użytkujących samochody, ale też myślących okupnie, bądź ich sprzedaży. Dodatek zawiera też premiery i nowości,testy i porównania oraz samochody marzeń. Wszystkie teksty znajdująsię też na stronie motofakty.pl. Każdy dodatek przygotowywany jestw swoim layoucie i składany w regionie.
Moto Gratka to także ogłoszenia drobne. Nowością jest jednolitaprezentacja ogłoszeń. Powstały działy, które mapują się z działamigrzbietu głównego. Wszystkie ogłoszenia mają taką samą strukturętreści: marka, rodzaj i pojemność silnika, rocznik, cena, kolor,przebieg, itp.
Moto Gratka ukazuje się w czwartek.
Za reklamy odpowiada Mediatak. Np. reklama w formacie juniorpage kosztuje według cennika 23 000 zł, cennikowy koszt reklamypakietu całej strony wynosi 46 000 zł.
Zasięg jednej emisji reklamy w dodatku Moto Gratka wynosi około 1,4mln czytelników (PBC General, SMG/KRC, I-IV '07).
Dołącz do dyskusji: Zmiany w Polskapresse