Naszemiasto.pl marką wszystkich bezpłatnych gazet Polskapresse
Od 4 grudnia br. wszystkie bezpłatne gazety Grupy Polskapresse i należących do niej Mediów Regionalnych ukazywać się będą pod jedną wspólną marką Naszemiasto.pl - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Obecnie Grupa Polskapresse w siedmiu największych miastach wydaje ukazującą się dwa razy w tygodniu gazetę bezpłatną „Nasze Miasto”, posiada też 507 serwisów internetowych Naszemiasto.pl. Natomiast Media Regionalne posiadają dziewięć bezpłatnych tygodników „Teraz”, trzy tygodniki i serwisy pod nazwą „Moje Miasto” oraz 20 serwisów pod marką „MMIGC” („Moje Miasto Internetowa Gazeta Czytelników”). W czwartek 4 grudnia br. tygodniki i serwisy Mediów Regionalnych zmienią nazwą na Naszemiasto.pl.
- W ten sposób tworzymy silną, ponadregionalną markę w druku i internecie, zawierającą kontent lokalny i użyteczny, który mamy nadzieję pokaże nową jakość na rynku. Powstaje doskonała oferta reklamowa zarówno w lokalnym jak i ponadregionalnym wymiarze. Zadbaliśmy, by nasze projekty zarówno w internecie jak i druku były spójne i nowoczesne – mówi Wirtualnemedia.pl Joanna Parczyńska, dyrektor produktów bezpłatnych Grup Polskapresse i Media Regionalne.
Parczyńska podkreśla, że treść i forma gazet i serwisów pod marką Naszemiasto.pl będzie lekka, skupiona wokół rozrywki, miejskiej aktywności.
Prace nad rebrandingiem tytułów Mediów Regionalnych na Naszemiasto.pl trwały przez wiele miesięcy. - Nasz projekt nie polega tylko na zmianie nazwy tytułów prasowych. Równolegle przeprojektowaliśmy nasz serwis, który pokażemy w nowej odsłonie 4 grudnia. Zaprezentujemy wyjątkowy w Polsce kalendarz imprez zawierający kilkanaście tysięcy propozycji. Wszystkie nasze projekty zostały stworzone w technologii RWD - dodaje.
Z danych ZKDP wynika, że w okresie od marca do sierpnia br. tygodniki „Nasze Miasto” (czwartkowe wydania) miały średnie rozpowszechnianie bezpłatne ogółem na poziomie 318 840 egz. Z kolei w tym samym okresie średnie rozpowszechnianie bezpłatne ogółem tygodników "Teraz” i „MM Moje Miasto” wyniosło 188 885 egz.
Wprowadzanym zmianom towarzyszyć będzie kampania reklamowa, która wystartuje 4 grudnia. Obejmie ona outdoor, lokalne stacje radiowe, kina i internet. Akcję uzupełnia promocja w mediach Grup Polskapresse i Media Regionalne.
Dołącz do dyskusji: Naszemiasto.pl marką wszystkich bezpłatnych gazet Polskapresse