ZłoteWyprzedaże.pl zmieniają regulamin po decyzji UOKiK-u
Pod wpływem działań UOKiK-u z regulaminu sklepu internetowego ZłoteWyprzedaże.pl znikną zapisy mówiące, że zwrot towaru w ustawowym terminie 10 dni jest możliwy tylko w oryginalnym opakowaniu, a klient składający reklamację może żądać wyłącznie naprawy produktu.
UOKiK zaczął analizować regulamin e-sklepu ZłoteWyprzedaże.pl w marcu br. po otrzymaniu zawiadomienia od miejskiego rzecznika konsumentów w Warszawie. Regulamin stanowił m.in., że zwrot towaru w ustawowym terminie 10 dni jest możliwy tylko w oryginalnym opakowaniu. Tymczasem zgodnie z prawem konsument, który kupuje przez internet, może bezkosztowo zrezygnować z zakupów w ciągu 10 dni - wystarczy, że odeśle towar na własny koszt, niekoniecznie w oryginalnym opakowaniu.
Ponadto zgodnie z regulaminem e-sklepu klient, który składał reklamację, musiał się zgodzić wyłącznie na naprawę produktu. Jednak zgodnie z prawem klient może samodzielnie zdecydować, czy chce, aby rzecz wymieniono na nową czy naprawiono.
ZłoteWyprzedaże.pl zobowiązały się do wykreślenia sprzecznych z prawem postanowień w ciągu dwóch miesięcy od uprawomocnienia się decyzji UOKiK-u.
W lipcu br. ZłoteWyprzedaże.pl odwiedziło 932,7 tys. użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: ZłoteWyprzedaże.pl zmieniają regulamin po decyzji UOKiK-u