SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ZenithOptimedia zwycięzcą światowego przetargu L'Oreala

Światowy budżet francuskiego producenta kosmetyków L'Oreal ma być skonsolidowany w sieci domów mediowych ZenithOptimedia, należących do grupy reklamowej Publicis.

Informację podał branżowy serwis "Brand Republic".

Budżet reklamowy L'Oreala na świecie obsługują agencje Publicis i McCann Erickson. Rozstrzygnięcie przetargu mediowego nie ma związku z tą współpracą.

Dołącz do dyskusji: ZenithOptimedia zwycięzcą światowego przetargu L'Oreala

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl