ZenithOptimedia Group zajmie się obsługą budżetu reklamowego Inei
Dom mediowy ZenithOptimedia Group wygrał przetarg na kompleksową obsługę w mediach budżetu reklamowego sieci kablowej Inea. Wcześniej nie korzystała ona z usług domu mediowego.
ZenithOptimedia Group będzie odpowiadać dla Inei za kompleksową realizację działań mediowych, w tym planowanie komunikacji, planowanie i zakup wszystkich mediów (również zakup w modelu AOD), działania efektywnościowe oraz SEM i SEO. Bieżącą obsługą nowego klienta oraz planowaniem i zakupem mediów zajmie się zespół Zenith, a działaniami efektywnościowymi i w wyszukiwarkach oraz zakupem mediów w modelu AOD - zespół Performics
Pierwszym projektem w ramach współpracy będzie kampania reklamowa, która zacznie się w drugiej połowie sierpnia. Jej celem jest zbudowanie świadomości nowej oferty Inei wśród trzech grup odbiorców w Wielkopolsce (rodzin, studentów i seniorów) oraz pozyskiwanie leadów sprzedażowych. Akcja będzie prowadzona w radiu, prasie, kinach i na outdoorze.
- Inea intensywnie zwiększa dostępność swojej oferty w regionie, dlatego potrzebujemy kreatywnego partnera, który jak najlepiej wykorzysta potencjał naszej marki pozycjonując ją w mediach tradycyjnych jak i internetowych - tłumaczy Jarosław Pijanowski, członek zarządu Inei ds. marketingu, sprzedaży i obsługi klienta.
Nie podano, ile ani które inne domy mediowe uczestniczyły w przetargu dotyczącym tego zlecenia.
Inea ma ok. 200 tys. klientów.
Dołącz do dyskusji: ZenithOptimedia Group zajmie się obsługą budżetu reklamowego Inei