Zenith przejmuje od Initiative obsługę mediową Rossmanna
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe wygrała przetarg na obsługę mediową sieci drogerii Rossmann. Oznacza to koniec dotychczasowej współpracy z Initiative (Mediabrands).
Zenith w wyniku wygranego przetargu zajmie się planowaniem i zakupem mediów do kampanii Rossmanna.
Firmy nie ujawniają szczegółów na temat współpracy. Nie zdradzają nazw i liczby pozostałych uczestników przetargu ani okresu, na jaki zawarły umowę.
Dotychczas obsługą mediową Rossmanna zajmowała się agencja mediowa Initiative, należąca do Mediabrands.
Jak wynika z analizy UCE Research i Proxi.cloud przeprowadzonej w blisko 2,3 tys. placówkach (sieci Rossmann, Hebe, Super-Pharm i Natura), odwiedzonych przez ponad 1 mln konsumentów w ostatnich 12 miesiącach we wszystkich sieciach spadła liczba wizyt odniespełna 6 proc. do prawie 24 proc.
Największy spadek rdr (o 23,9 proc.) liczby wizyt odnotowano w sieci Hebe, nieznacznie mniej straciła sieć Natura (23,1 proc.), oraz Super-Pharm minus 20,2 proc.), sieć Rossmann odnotował 5,8 proc. mniej wizyt w swoich placówkach.
Dołącz do dyskusji: Zenith przejmuje od Initiative obsługę mediową Rossmanna