SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zenith przejmuje od Initiative obsługę mediową Rossmanna

Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe wygrała przetarg na obsługę mediową sieci drogerii Rossmann. Oznacza to koniec dotychczasowej współpracy z Initiative (Mediabrands).

Zenith w wyniku wygranego przetargu zajmie się planowaniem i zakupem mediów do kampanii Rossmanna.

Firmy nie ujawniają szczegółów na temat współpracy. Nie zdradzają nazw i liczby pozostałych uczestników przetargu ani okresu, na jaki zawarły umowę.

Dotychczas obsługą mediową Rossmanna zajmowała się agencja mediowa Initiative, należąca do Mediabrands.

Jak wynika z analizy UCE Research i Proxi.cloud przeprowadzonej w blisko 2,3 tys. placówkach (sieci Rossmann, Hebe, Super-Pharm i Natura), odwiedzonych przez ponad 1 mln konsumentów w ostatnich 12 miesiącach we wszystkich sieciach spadła liczba wizyt odniespełna 6 proc. do prawie 24 proc.

Największy spadek rdr (o 23,9 proc.) liczby wizyt odnotowano w sieci Hebe, nieznacznie mniej straciła sieć Natura (23,1 proc.), oraz Super-Pharm minus 20,2 proc.), sieć Rossmann odnotował 5,8 proc. mniej wizyt w swoich placówkach.

 

Dołącz do dyskusji: Zenith przejmuje od Initiative obsługę mediową Rossmanna

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl