ZEN i Mastercad w przetargu wybiorą agencję kreatywną i mediową
Fintech ZEN i Mastercard prowadzą wspólnie przetarg na agencję kreatywną i mediową, które zrealizują kampanię wprowadzającą pakiet usług ZEN na rynek europejski.
Firmy nie zdradzają szczegółów przetargu. Podały jedynie, że agencje mają zostać wybrane do końca marca br.
Fintech ZEN działa w strategicznym partnerstwie z Mastercard, który ma wystartować na polskim rynku w II kwartale br. Oferuje m.in. konto bankowe IBAN umożliwiające obsługę przelewów krajowych i zagranicznych po korzystnych kursach walutowych, karty płatnicze dla właścicieli i pracowników firmy, a dla przedsiębiorstw z branży e-commerce – obsługę płatności online. Usługi mają być dostępne tylko online i za pośrednictwem aplikacji mobilnej.
Teraz ZEN jest w trakcie opracowywania strategii marketingowej, dlatego szuka agencji reklamowej i mediowej, które przygotują działania reklamowe wspierające wprowadzenie pakietu usług ZEN na rynek europejski.
Funkcję commercial directora w ZEN pełni Michał Bogusławski, który wcześniej pracując m.in. w PayPal zarządzał sprzedażą na 23 rynkach oraz odpowiadał za strategicznych klientów w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Dołącz do dyskusji: ZEN i Mastercad w przetargu wybiorą agencję kreatywną i mediową