Zarząd Polskiego Stowarzyszenia Public Relations zachęca do wstąpienia do organizacji
Zarząd Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wystosował list otwarty, w którym zaprasza specjalistów zajmujących się profesjonalnie komunikacją do wstąpienia w szeregi organizacji.
- Społeczna i biznesowa rola public relations w Polsce z biegiem lat sukcesywnie zyskuje na znaczeniu. Dlatego też konieczna jest, podobne jak w innych krajach rozwiniętych, aktywna, profesjonalna działalność organizacji branżowych integrujących specjalistów i firmy PR. (…) Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) dołoży wszelkich starań, by przekonać jak największe grono osób do wspierania realizacji powyższych celów. Za stan i przyszłość branży odpowiadamy wszyscy wspólnie. Podstawową formą tego wsparcia jest członkostwo w naszej Organizacji - do którego gorąco zachęcamy - czytamy w liście otwartym zarządu PSPR.
Wymiana wiedzy w klubach dyskusyjnych PSPR
Organizacja od wiosny tego roku zmieniła strukturę tak, by wymieniać się wiedzą i doświadczeniem z członkami pod kątem ich specjalizacji. Debaty i dyskusje odbywają się w formule klubów eksperckich (m.in. rzecznictwo prasowe, komunikacja wewnętrzna).
Polskie Stowarzyszenie Public Relations stawia sobie za cel m.in. monitoring problemów i zmian branży, dbanie o wysoką jakość oferowanych przez branżę usług, integrację środowiska i popularyzację wiedzy o PR.
Obecnie zarząd PSPR tworzą Luiza Jurgiel-Żyła (prezeska), Bartosz Milczarczyk (wiceprezes), Emilia Zakrzewska (wiceprezeska) oraz członkowie: Agnieszka Bednarczyk i Cyprian Maciejewski.
Dołącz do dyskusji: Zarząd Polskiego Stowarzyszenia Public Relations zachęca do wstąpienia do organizacji