Zapisy na akcje CAM Media odbędą się w dniach 23-25 kwietnia
Zapisy na 600 tys. akcji sprzedawanych serii B i 2 mln nowych akcjiserii E agencji reklamowej CAM Media odbędą się w dniach 23-25kwietnia, wynika z prospektu emisyjnego i aneksu upublicznionegoprzez spółkę.
Widełki cenowe ustalono na 10-14 zł, co daje całość emisji wwysokości 20-28 mln zł brutto. Pozyskane środki spółka chceprzeznaczyć głównie na akwizycje.
W transzy małych inwestorów spółka zaoferuje 600 tys. akcji, a wtranszy dużych inwestorów - 2 mln akcji. Zapisy w obu transzachodbędą się w tym samym terminie.
Ustalenie ostatecznej ceny emisyjnej jest zaplanowane 22kwietnia, po przeprowadzeniu procesu budowy księgi popytu, któryjest planowany na 18-22 kwietnia. Zamknięcie oferty i przydziałakcji ma mieć miejsce do 30 kwietnia. Oferującym jest Dom MaklerskiBOŚ.
Spółka planuje wprowadzić do obrotu na rynku regulowanym1.956.500 akcji serii A, 470.000 akcji serii B, 837.000 akcji seriiC, 850.000 akcji serii D oraz 850.000 praw do akcji serii D.
Jeśli nowi akcjonariusze kupią wszystkie oferowane akcje, obejmą35,7% udziałów w podwyższonym kapitale spółki, będą one uprawniaćdo 25,3% głosów na walnym zgromadzeniu.
Obecnie największym akcjonariuszem spółki jest zarejestrowany wLuksemburgu CAM West s.a.r.l., do którego należy 3,6 mln akcji,które stanowią 68,12% kapitału i uprawniają do 79,66% głosów nawalnym zgromadzeniu. W ramach oferty CAM West sprzeda 600 tys.swoich akcji. Pozostałe istniejące akcje są w równych proporcjachpodzielone między trzy osoby fizyczne. W wyniku rozwodnienia udziałobecnych akcjonariuszy spadnie do 64,3% w kapitale spółki, CAM Wsetzachowa kontrolę.
Przedmiotem podstawowej działalności CAM Media jest planowanie,wdrażanie oraz kontrola kampanii reklamowych, opartych owykorzystanie niestandardowych nośnikow, często nazywanych przezbranżę kampaniami ambientowymi.
Z oferty spółka chce pozyskać ok. 27,2 mln zł netto, z czego 15mln zł zostanie przeznaczone na przejęcia innych firm. CAM Media sągłównie zainteresowane przejmowaniem firm, których roczne obrotywynoszą od 2 do 10 mln zł i oferują produkty komplementarne wobecjego oferty.
"Na dzień zatwierdzenia prospektu emisyjnego cele przejęć iakwizycji nie zostały ostatecznie określone. Głównym tego powodemjest złożoność procesów przejęć i akwizycji oraz związaną z tym ichczasochłonność" - czytamy w prospekcie.
Około 5 mln zł spółka chce przeznaczyć na wprowadzenie na nowychproduktów oraz 3,2 mln zł na wejście na nowe rynki, w tym otwarciebiura w Kijowie. Ok. 1 mln zł spółka chce przeznaczyć na wdrożenienowego systemu informatycznego.
W 2006 roku zysk netto CAM Media wyniósł 1,90 mln zł wobec 875tys. zł rok wcześniej. Przychody wzrosły do 17,24 mln zł wobec 9,83mln zł w 2005 r. W I połowie 2007 r. spółka zanotowała stratę wwysokości 170 tys. zł przy obrotach na poziomie 8,36 mln zł. Wcałym roku, według danych szacunkowych, przychody spółki wyniosłyok. 28 mln zł, a zysk brutto (zysku netto nie podano) ok. 3,6 mlnzł (wobec 2,4 mln zł przed rokiem).
Dołącz do dyskusji: Zapisy na akcje CAM Media odbędą się w dniach 23-25 kwietnia