Zapijanie głoda reklamuje Danio w butelce (wideo)
Pod hasłem "Zapij głoda" prowadzona jest telewizyjna kampaniareklamowa Danio w butelce. Akcja w żartobliwy sposób pokazuje, żeten jogurt można jeść bez łyżeczki.
Prowadzona od początku marca telewizyjna kampania jogurtu Daniow butelce jest utrzymana w żartobliwej stylistyce znanej zpoprzednich akcji reklamowych tej marki. W 30-sekundowym spociebohater symbolizujący mały głód zabiera pracownikom biura łyżeczki,chcąc uniemożliwić posiłek, i rozpoczyna przy ich pomocy osobliwykoncert. Jednak okradziona kobieta dzięki Danio w butelce pokonujetego bohatera zgodnie z hasłem kampanii "Zapij głoda".
Akcja, skierowana przede wszystkim do osób w wieku 19-35 lat,obejmuje TVP, TVN, TVN7, Polsat, Polsat 2, TV4 i stacje tematycznez pakietu At Media. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowaYoung & Rubicam, natomiast planowaniem i zakupem mediów zająłsię dom mediowy MediaCom.
Dołącz do dyskusji: Zapijanie głoda reklamuje Danio w butelce (wideo)