Feeders Agency wypromuje Danio
Feeders Agency wygrała przetarg na obsługę marki Danio, należącej do Danone Polska. Agencja będzie odpowiedzialna m.in. za stworzenie nowej platformy komunikacji 360 dla serka homogenizowanego tej marki.
W wyniku wygranego przetargu Danone Polska wybrała Feeders Agency do stworzenia nowej komunikacji produktu Danio.
Agencja jest odpowiedzialna za odświeżenie wizerunkuio, polegające na kompleksowej platformie komunikacyjnej 360, w tym ATL, Digital, czy reklamach outdoorowych. Będzie też odpowiadać za tworzenie contentu oraz wszelkie aktywacje dodatkowe i projekty niestandardowe.
- Danio to marka, której chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. To dla nas dowód uznania, że Danone wybrał podejście Feeders do nadania jej nowego charakteru. Cieszymy się, że możemy napisać nowy rozdział w historii Danio i odświeżyć jego komunikację - komentuje Łukasz Szczybelski, creative director & co-founder, Feeders Agency.
- Marka Danio potrzebuje mocnej, charakterystycznej i charakternej komunikacji, dlatego zdecydowaliśmy się na koncept agencji Feeders, którego realizacji nie możemy się doczekać - mówi Magdalena Rajca-Siarkowska, marketing manager Local Brands, Danone.
Działania dla Danone Polska rozpoczęły się w maju 2023 roku i obejmują rynek polski.
Firmy nie podają liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu. Nie ujawniają też, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Wcześniej, za obsługę reklamową Danio odpowiadała m.in. agencja VMLY&R Poland. Jesienią 2021 roku z reklam marki - po 16 latach - zniknął brand hero Mały Głód.
Dołącz do dyskusji: Feeders Agency wypromuje Danio