„Zabawy i Marzenia z Barbie” liderem miesięczników dziecięcych. „Monster High” o 50 proc. w dół
W lipcu 2014 roku pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci zajęły „Zabawy i Marzenia z Barbie”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Mój Kucyk Pony”, z kolei najwięcej stracił „Monster High”.
Sprzedaż ogółem magazynu „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) w lipcu 2014 roku wyniosła 56 205 egz. i w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. była niższa o 11,96 proc. - wynika z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugą pozycję zajął miesięcznik „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 53 384 egz., po spadku o 15,32 proc.
Na podium znalazł się jeszcze miesięcznik „Lego Legends of Chima” (Media Service Zawada), którego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 48 297 egz. Tytuł ten wszedł na rynek w listopadzie ub.r.
Największym wzrostem sprzedaży ogółem - o 30,38 proc. do 48 096 egz. - pochwalić się mógł „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska), który zajął miejsce czwarte.
Natomiast najwięcej stracił „Monster High” (Egmont Polska), który spadł z pozycji trzeciej na dwunastą - ostatnią. Jego wynik sprzedażowy w lipcu br. zmniejszył się bowiem o 50,45 proc. do 27 836 egz.
ZKDP | lipiec | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Zabawy i Marzenia z Barbie | 70 000 | 56 205 | 56 205 | 78 000 | 63 841 | 63 841 |
Scooby - Doo! | 74 962 | 53 864 | 53 384 | 79 677 | 63 044 | 63 044 |
Lego. Legends of Chima | 59 789 | 48 765 | 48 297 | - | - | - |
Mój Kucyk Pony | 55 000 | 48 096 | 48 096 | 50 000 | 36 890 | 36 890 |
Violetta Oficjalny Magazyn | 60 000 | 39 979 | 39 979 | - | - | - |
Księżniczka | 55 000 | 39 251 | 39 251 | 54 000 | 36 367 | 36 367 |
Świnka Peppa Magazyn | 45 081 | 35 585 | 35 117 | 44 988 | 28 752 | 28 752 |
Auta | 45 000 | 35 058 | 35 058 | 50 000 | 30 487 | 30 487 |
Magazyn Mia and Me | 44 971 | 31 151 | 31 151 | - | - | - |
Kubuś i Przyjaciele | 47 782 | 28 870 | 28 867 | 52 000 | 35 696 | 35 696 |
Winx Club | 49 949 | 28 096 | 28 096 | 49 962 | 28 716 | 28 716 |
Monster High | 57 000 | 27 836 | 27 836 | 68 150 | 56 183 | 56 183 |
W lipcu 2014 roku w porównaniu do czerwca 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 47,49 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Auta” (Egmont Polska). Z kolei również i tutaj najwięcej stracił „Monster High” - było to 20,92 proc.
ZKDP | 2014 | |||||
Wirtualnemedia.pl | lipiec | czerwiec | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Zabawy i Marzenia z Barbie | 70 000 | 56 205 | 56 205 | 70 000 | 55 627 | 55 627 |
Scooby - Doo! | 74 962 | 53 864 | 53 384 | 74 980 | 53 947 | 53 479 |
Lego. Legends of Chima | 59 789 | 48 765 | 48 297 | 59 533 | 49 718 | 49 118 |
Mój Kucyk Pony | 55 000 | 48 096 | 48 096 | 55 000 | 35 076 | 35 076 |
Violetta Oficjalny Magazyn | 60 000 | 39 979 | 39 979 | 55 000 | 40 068 | 40 068 |
Księżniczka | 55 000 | 39 251 | 39 251 | 55 000 | 41 316 | 41 316 |
Świnka Peppa Magazyn | 45 081 | 35 585 | 35 117 | 44 968 | 29 643 | 29 043 |
Auta | 45 000 | 35 058 | 35 058 | 45 000 | 23 770 | 23 770 |
Magazyn Mia and Me | 44 971 | 31 151 | 31 151 | - | - | - |
Kubuś i Przyjaciele | 47 782 | 28 870 | 28 867 | 43 000 | 28 741 | 28 741 |
Winx Club | 49 949 | 28 096 | 28 096 | 49 992 | 22 553 | 22 553 |
Monster High | 57 000 | 27 836 | 27 836 | 60 000 | 35 199 | 35 199 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Zabawy i Marzenia z Barbie” liderem miesięczników dziecięcych. „Monster High” o 50 proc. w dół