SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Lego Ninjago” liderem sprzedaży w 2018 roku, tylko „Movie Star Planet” na plusie

W 2018 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazło się „Lego Ninjago”. Jedyny wzrost w zestawieniu zanotował magazyn „Movie Star Planet”, a na czele spadków znalazło się „Scooby - Doo!” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Ninjago” (Media Service Zawada) w 2018 roku wyniosła 44 520 egz. W porównaniu do poprzedniego roku tytuł zanotował spadek wynoszący 14,94 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Wiceliderem był miesięcznik „Lego Nexo Knights” (Media Service Zawada). Jego średnia sprzedaż ogółem zmniejszyła się o 17,50 proc. do 37 515 egz.

Z czwartego na trzecie miejsce awansował magazyn „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) ze średnią sprzedażą na poziomie 35 984 egz. W porównaniu do 2017 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 10,75 proc.

5. lokatę (po awansie z 7.) zajął magazyn „Movie Star Planet” (Egmont Polska), którego średni wynik zwiększył się o 5,09 proc. do 30 081 egz. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Z kolei największy spadek, wynoszący 34,24 proc. do 18 593 egz., odnotowało „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada). W zestawieniu tytuł ten spadł z miejsca 8. na 11.

W grudniu 2018 roku sprzedaż ogółem nowego lidera, czyli „Księżniczki”, wyniosła 28 691 egz., po wzroście względem grudnia 2017 roku o 3,93 proc. Tytuł ten awansował z drugiej lokaty.

Z trzeciej na drugą lokatę awansowały „Zabawy i Marzenia z Barbie” (28 218 egz.; go góry o 9,87 proc. - największy wzrost w zestawieniu). Podium uzupełnia „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska), który rok wcześniej był liderem (25 383 egz.; - 12,63 proc.).

Z kolei największą stratę w tym ujęciu miał miesięcznik „Kraina Lodu” (też Egmont Polska) - było to 59,86 proc. do poziomu 8 923 egz.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „Lego Ninjago” liderem sprzedaży w 2018 roku, tylko „Movie Star Planet” na plusie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl