Wszystkie dwutygodniki poradnikowe straciły w 2014 roku
W 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych była „Przyjaciółka”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Tina”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w 2014 roku wyniosła 321 093 egz. i w porównaniu do 2013 roku spadła o 11,40 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 19,25 proc. do 249 455 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 169 463 egz., po spadku o 17,80 proc.
Za podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym okresie sprzedawał się średnio w liczbie 146 343 egz., po spadku w skali roku o 18,30 proc.
Wirtualnemedia.pl | rok | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka | 413 088 | 321 093 | 321 093 | 463 487 | 362 813 | 362 417 |
Tina | 352 939 | 249 494 | 249 455 | 418 855 | 308 947 | 308 931 |
Pani Domu | 245 503 | 169 554 | 169 463 | 275 174 | 206 269 | 206 165 |
Naj | 208 317 | 146 382 | 146 343 | 265 017 | 179 124 | 179 120 |
W grudniu 2014 liderem również była „Przyjaciółka”, której wynik sprzedażowy w porównaniu do grudnia 2013 roku zmniejszył się o 13,74 proc. do 285 268 egz.
Drugie miejsce należało do „Tiny” (246 444 egz.; spadek o 30,95 proc. - największy w rankingu), a trzecie - do dwutygodnika „Naj” (158 216 egz.; wzrost o 10,73 proc. - jedyny w zestawieniu), który rok wcześniej był czwarty.
Wirtualnemedia.pl | grudzień | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka | 374 447 | 285 268 | 285 268 | 398 980 | 330 700 | 330 700 |
Tina | 358 964 | 246 944 | 246 444 | 479 926 | 356 915 | 356 915 |
Naj | 231 528 | 158 549 | 158 216 | 210 941 | 142 886 | 142 886 |
Pani Domu | 216 518 | 141 890 | 141 799 | 246 901 | 163 734 | 163 643 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Wszystkie dwutygodniki poradnikowe straciły w 2014 roku