SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Vogue” zwiększył wpływy z reklam o 90 proc.,a „Zwierciadło” o 70 proc. (Top10)

Niemal o jedną piątą wzrosły rok do roku przychody reklamowe magazynów. Największe wzrosty odnotowały „Vogue” i „Zwierciadło”. Mniej na reklamach zarobiły „Przyjaciółka” i „Forbes”.

W okresie od stycznia do kwietnia br. reklamodawcy wydali w magazynach 1,16 mld zł, czyli 19,6 proc. więcej niż w tym samym okresie 2021 roku – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl (dane cennikowe, netto, Kantar Media).

Niezmiennie liderem wpływów reklamowych wśród magazynów pozostaje „Twój Styl”, który zwiększył przychody rok do roku o 33,5 proc., do 101,6 mln zł.

Drugi w zestawieniu „Tele Tydzień” zarobił na reklamach 76,9 mln zł, czyli 32,9 proc. więcej niż rok temu. Podium zamyka „Vogue”, którego przychody w skali roku wzrosły o 89 proc., do 66,4 mln zł.

Marketerzy na reklamy w „Vivie” wydali 54,7 mln zł (+ 33,6 proc.), w „Życiu na gorąco” – 44,7 mln zł (+42,2 proc.), a w „Zwierciadle” – 34,3 mln zł (+69,9 proc.).

„Przyjaciółka” zarobiła na reklamach 27,5 mln zł (-13,9 proc.), „Pani” – 27,4 mln zł (+10,9 proc.), „Forbes” – 27 mln zł (-10,9 proc.), a „Chwila dla Ciebie” – 25 mln zł (+64,3 proc.).

Dołącz do dyskusji: „Vogue” zwiększył wpływy z reklam o 90 proc.,a „Zwierciadło” o 70 proc. (Top10)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
TS
Czy ktoś posiada oficjalne dane o sprzedaży tego tytułu?
0 0
odpowiedź
User
kkkk
hahahahaaaaaa
0 0
odpowiedź
User
Halina
Czy te dane są prawdziwe? Czy uwzględniono rabaty itd. Reklamodawcy popularnych marek nie kupują reklamy tam, gdzie ich target, tylko aspirują... Firma, której produkty są w Rossmannie czy Biedronce za 10-15 zł, reklamuje się w luksusowych tytułach. Da więcej reklam, to w nagrodę luksusowy miesięcznik przyzna jej nagrodę za produkt. A wtedy DUMA WIELKA!
0 0
odpowiedź