Wszystkie dwutygodniki poradnikowe na minusie. „Przyjaciółka” liderem sprzedaży
W lutym br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet znalazła się „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Pani Domu”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w lutym 2016 roku wyniosła 265 896 egz. i w porównaniu do lutego 2015 roku zmalała o 13,64 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 5,16 proc. do 225 570 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 119 112 egz., po spadku o 27,77 proc. - największym w rankingu.
Za podium znalazł się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 120 538 egz., po spadku w skali roku o 23,82 proc.
Wirtualnemedia.pl | luty | Dynamika | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Przyjaciółka | 324 185 | 265 896 | 265 896 | 402 720 | 307 893 | 307 893 | -13,64% |
Tina | 307 439 | 225 570 | 225 570 | 352 452 | 237 836 | 237 836 | -5,16% |
Pani Domu | 171 086 | 119 203 | 119 112 | 239 315 | 164 997 | 164 906 | -27,77% |
Naj | 189 466 | 120 538 | 120 538 | 259 908 | 158 235 | 158 235 | -23,82% |
W lutym br. w porównaniu do stycznia br. prawie wszystkie dwutygodniki odnotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskała „Przyjaciółka” - było to 5,65 proc.
Jedyny spadek, wynoszący 6,14 proc., odnotowała tutaj „Pani Domu”.
Wirtualnemedia.pl | 2016 | Dynamika | |||||
ZKDP | luty | styczeń | |||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Przyjaciółka | 324 185 | 265 896 | 265 896 | 332 489 | 251 687 | 251 687 | 5,65% |
Tina | 307 439 | 225 570 | 225 570 | 302 260 | 225 070 | 225 070 | 0,22% |
Pani Domu | 171 086 | 119 203 | 119 112 | 161 828 | 126 992 | 126 901 | -6,14% |
Naj | 189 466 | 120 538 | 120 538 | 186 444 | 119 920 | 119 920 | 0,52% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Wszystkie dwutygodniki poradnikowe na minusie. „Przyjaciółka” liderem sprzedaży