Wojciech Zieliński, Czesław Mozil, Olga Frycz, Tede i Jacek Koman w internetowym serialu promującym Ballantine’s
Firma Wyborowa Pernod Ricard rozpoczęła w czwartek emisję serialu „Kropla prawdy”, który promuje whisky marki Ballantine’s. W rolach głównych występują Wojciech Zieliński i Jacek Koman, obok nich również Czesław Mozil, Olga Frycz, Marek Bukowski. Autorem projektu jest duet Konqubinat.
Serial „Kropla Prawdy” to opowieść o poświęceniu miłości dla stworzenia dzieła, które przerosło swojego twórcę. W głównych rolach występują Wojciech Zieliński i Jacek Koman.
Akcja serialu toczy się w hotelowym barze, w którym widzimy charyzmatycznego barmana i siedzącego przy barze mężczyznę ze szklaneczką whisky w dłoni. Człowiek ten skrywa tajemnicę. Nikt nie wie kim jest, skąd pochodzi i dlaczego skrywa swoją twarz za ciemnymi okularami. Ponoć nikt inny o whisky nie wie tyle co on. Tajemniczy mężczyzna opowiada historię szalonego Szkota – Beathana McCrow. Człowieka, który poświęcił miłość kobiety, by stworzyć dzieło, jakiego jeszcze nie było – świętego Graala pośród whisky.
W rolę głównego bohatera, łączącego ze sobą inne postaci i wątki, wcielił się Wojciech Zieliński, barmanem jest z kolei Jacek Koman. W każdym odcinku pojawiają się także goście, tacy jak: Czesław Mozil, Olga Frycz, Jacek „Tede” Graniecki oraz Marek Bukowski. W postać szalonego Szkota, pragnącego stworzyć najlepszą whisky w historii, wcielił się z kolei Marek Pituch.
Jak podaje Wyborowa Pernod Ricard, „Kropla Prawdy” to pierwszy serial, w którym główne role odgrywają nie tylko gwiazdy polskiego kina oraz sceny muzycznej, ale także marka whisky. Produkcja łączy elementy thrillera skupionego na historii szalonego Szkota i legendarnej whisky oraz aspekt edukacyjny dotyczący wiedzy na temat whisky. Każdy odcinek jest przewodnikiem po rodzajach, sposobach podawania i nutach smakowych whisky. Za scenariusz i reżyserię serialu odpowiada duet Konqubinat.
- Ballantine’s to marka, która od początku cechowała się niezwykłą innowacyjnością - tak w procesie tworzenia whisky, jak i działań promocyjnych. Tym razem postanowiliśmy stworzyć coś, czego jeszcze nie było. „Kropla Prawdy” to pierwszy tego typu serial w Polsce, w którym poza treściami rozrywkowymi – intrygującą historią poszukiwania legendarnej whisky, pojawiają się także elementy edukacyjne. Efekt przerósł nasze oczekiwania. Wierzymy, że naszą produkcję docenią również widzowie - komentuje Arkadiusz Dobosz, whiskies marketing manager w Wyborowa Pernod Ricard.
Serial „Kropla Prawdy” składa się z pięciu odcinków. Premiera każdego z nich będzie miała miejsce co czwartek w kanałach społecznościowych marki Ballantine’s oraz na stronie internetowej kroplaprawdy.pl. Produkcja będzie promowana kampanią internetową, którą przygotowała agencja MullenLowe. Działania PR realizuje agencja MSLGroup.
Dołącz do dyskusji: Wojciech Zieliński, Czesław Mozil, Olga Frycz, Tede i Jacek Koman w internetowym serialu promującym Ballantine’s