SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wirtualna Polska na nowo: zmienia logo i stronę główną

Wirtualna Polska wprowadza nową identyfikację wizualną, której głównym elementem jest logo zaprojektowane przez agencję BNA. Jednocześnie mocno zmienia się strona główna portalu, na której będą dominować duże grafiki i materiały wideo.

Nowe logo Wirtualnej Polski ma formę czerwonego znaku WP, pod którym znajduje się zdecydowanie mniejszy czarny napis z nazwą portalu. Z poprzednim logotypem łączy go jedynie czerwono-czarna kolorystyka, nie ma już natomiast chociażby charakterystycznego znaku @ z wpisanym w niego skrótem WP.

Nowy znak został zaprojektowany przez agencję BNA.

Nowy logotyp ma z jednej strony podkreślać nowoczesność Wirtualnej Polski, a z drugiej nawiązywać do tradycji i polskości. - Przede wszystkim zależało nam na całkowitej zmianie myślenia o WP. I to wszystkich osób - naszych użytkowników, tych, którzy z WP już nie korzystają oraz tych, którzy nie zamierzali dotąd z niej korzystać. Chcemy, by Wirtualna Polska stała się synonimem nowoczesnej Polski cyfrowej, nowoczesnego świata. By niosła za sobą pozytywne skojarzenia: „to nasza, polska, innowacyjna, odważna marka” - opisuje portalowi Wirtualnemedia.pl Marta Czartoryska-Żak, wiceprezes Grupy Wirtualna Polska ds. marketingu, komunikacji i PR. - Dlatego właśnie przygotowaliśmy tak prekursorskie logo, którego nie powstydziliby się najwięksi i które z powodzeniem staje obok Google’a, Pinteresta, czy Facebooka - przekonuje.

Logotyp będzie służył, w odpowiednio zmodyfikowanych wersjach, zarówno do oznaczenia portalu WP.pl (od poniedziałku znajdzie się na jego stronie głównej i we wszystkich sekcjach tematycznych), jak też całej Grupy Wirtualna Polska. Przypomnijmy, że firma powstała w lutym br. po przejęcie Wirtualnej Polski od Orange Polska przez Grupę o2 wspólnie z funduszem Innova Capital (więcej na ten temat).

Nie zmieniają się natomiast identyfikacje pozostałych serwisów Grupy WP (zarówno tych poprzednio należących do Wirtualnej Polski, jak i Grupy o2). Firma nie planuje wprowadzać do ich opraw jakichkolwiek elementów informujących o przynależności Grupy WP, tłumacząc, że są to samodzielne, mocne marki.

Na drugiej podstronie prezentujemy nową stronę główną WP.pl

 

Dołącz do dyskusji: Wirtualna Polska na nowo: zmienia logo i stronę główną

39 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
M.
Ładne. :)
0 0
odpowiedź
User
Onet
To logo jest jak p. Czartoryska
Dziękuje w imieniu onetu - teraz mamy z górki :)
0 0
odpowiedź
User
karol
Design i idea strony skopiowane z portalu se24.tv, telewizji SuperExpressu. UX tez. Styl logo z jakiegoś forum, nie pamiętam nazwy. Z kogo Pan kopiował, Michale Brański? :)
0 0
odpowiedź