Wavemaker odpowiada za promowanie programu Polska Bezgotówkowa
Agencja Wavemaker należąca do GroupM odpowiada za przygotowanie i realizację działań komunikacyjnych programu Polska Bezgotówkowa - wspólnej inicjatywy uczestników rynku usług płatniczych w Polsce: wydawców kart, agentów rozliczeniowych oraz organizacji Visa i Mastercard przy udziale Związku Banków Polskich i Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii.
Celem programu Polska Bezgotówkowa jest zniesienie kosztów dla przedsiębiorców w zakresie instalacji terminala płatniczego oraz kosztów jego użytkowania przez pierwsze 12 miesięcy od momentu zainstalowania.
W maju rozpoczyna się szeroka komunikacja programu skierowana do przedsiębiorców. Wskutek przeprowadzonego przez Fundację Polska Bezgotówkowa przetargu, za pełną realizację kampanii odpowiadał będzie Wavemaker (szczegółów przetargu nie ujawniono).
W ramach nawiązanej z Fundacją współpracy Wavemaker przygotował spoty i kreację do wszystkich mediów: telewizji, radia, internetu i prasy. Zajmie się również realizacją kampanii w mediach tradycyjnych i internetowych. Dokładnego startu kampanii nie podano.
Nadzorem strategicznym, doradztwem i pomiarem efektów biznesowych zajmuje się agencja strategiczna Syntax (działająca w ramach GroupM). Z kolei założenia do kampanii powstały przy współpracy Analytics & Insight działu badawczo analitycznego Wavemaker, który na bieżąco będzie monitorował rezultaty działań.
Dołącz do dyskusji: Wavemaker odpowiada za promowanie programu Polska Bezgotówkowa