Warsztaty Myślenia Kreatywnego
Newsline C&C uruchamia Warsztaty Myślenia Kreatywnego
Newsline C&C, agencja PR specjalizująca się w komunikacji zmiany, proponuje unikatowy produkt - polską wersję New Moment Ideas Campus, znanych europejskich warsztatów kreatywności.
Szkolenie jest oferowane przez Newsline C&C wraz z Katarzyną Dragović - ambasadorem New Moment Ideas Campus w Polsce. Katarzyna Dragović to znacząca postać polskiej kreacji marketingowej. Od ponad 10 lat pracuje w działach kreacji największych międzynarodowych i polskich agencji reklamowych (D'Arcy, J.Walter Thompson, McCann-Erickson, Target Project) na stanowiskach od copywritera do dyrektora kreatywnego. Laureatka takich nagród jak EFFIE, Dea, Epica. Katarzyna Dragović współtworzyła polski oddział amerykańskiej szkoły reklamy Miami Ad School, była także jurorem na festiwalach reklamy New York Festivals i Kreatura.
W oparciu o swe doświadczenia oraz materiały Ideas Campus, Katarzyna Dragović stworzyła Warsztaty Myślenia Kreatywnego, złożone z ćwiczeń kreatywnych, symulacji sytuacyjnych oraz dramy. Nowa oferta jest adresowana przede wszystkim do osób działających w obszarach sprzedaży, zarządzania i marketingu. Właśnie te grupy pracowników najbardziej narażone są na "wypalenie" i popadanie w schematy myślenia. Zdaniem prezesa Newsline C&C - Małgorzaty Wejtko, proponowane dwudniowe warsztaty pomagają w usuwaniu barier i unikaniu utartych ścieżek postępowania, umożliwiają odpowiednią reakcję na zmianę, a także odnalezienie nowych pokładów kreacji. Jak mówi Katarzyna Dragović, oferowane szkolenie jest podobne do europejskiego odpowiednika, a jego efektem jest nauka i pogłębianie tajników kreacji, czyli sztuki łączenia rzeczy, których, wydawałoby się, nie da się pogodzić. Dzięki takiemu zestawieniu ćwiczeń ludzie się odblokowują i przypominają sobie swoją nieskrępowaną kreatywność z okresu dzieciństwa - powiedziała autorka warsztatów.
Obok Katarzyny Dragović warsztaty poprowadzą także Katarzyna Walter, prezenterka telewizyjna i aktorka występująca m.in. w serialach: "Pensjonat pod Różą", "Dziupla Cezara", oraz Paweł Sztark, redaktor i art director suplementów tematycznych Reader's Digest, projektant wnętrz, scenograf, scenarzysta, fotografik, autor projektu pierwszego w świecie sklepu "Ballantine's" i pierwszego w Polsce Tchibo Coffee Shop.
Dołącz do dyskusji: Warsztaty Myślenia Kreatywnego