Powraca Warka Planet of Gamers Cup
Producent piwa Warka (Grupa Żywiec) wznawia platformę gamingową Warka Planet of Gamers Cup. Druga edycja wydarzenia odbędzie się w kwietniu. Ambasadorem projektu został ubiegłoroczny triumfator – Pago.
Po bardzo dobrze przyjętym starcie platformy Planet of Gamers oraz turnieju, zorganizowała dużą promocję konsumencką z gamingowymi nagrodami i pierwszymi w Polsce opakowaniami gamingowymi piwa. Teraz nadchodzi pora na drugą edycję rozgrywek Warka Planet of Gamers Cup. Jej szczegóły wciąż owiane są tajemnicą. Póki co wiemy, że odbędzie się w kwietniu, a jednym z uczestników będzie zeszłoroczny zwycięzca – Pago.
Warka Planet of Gamers Cup z drugą edycją
– Cieszymy się, że turniej Planet of Gamers Cup spotkał się z tak dużym zainteresowaniem zarówno ze strony uczestników, jak i fanów gamingu – mówi Marcin Drożyński – senior brand manager Warki. – Zależy nam na tym, aby całość wpisywała się w świat Planety Warka, w którym poza sportową rywalizacją jest też miejsce na wspólne spędzanie czasu i integrację. Mamy nadzieję, że kolejna edycja będzie jeszcze bardziej ekscytująca i dostarczy jeszcze większych emocji – dodaje Drożyński.
Pomysłodawcą wydarzenia jest marka Warka. Strategię platformy Planet of Gamers stworzyły 2012 Agency i Gameset. Przy realizacji działań współpracują 2012 Agency odpowiedzialne za strategię komunikacji, kreację i kampanię 360 oraz agencja Gameset, która przygotowała koncept wydarzenia Planet of Gamers Cup i zarządza relacjami z twórcami. Produkcją zajęło się Graffiti Films. Działania PR prowadzi agencja HOPE. Media planuje i kupuje Starcom.
Dołącz do dyskusji: Powraca Warka Planet of Gamers Cup