2012 Agency wygrała przetarg na obsługę reklamową piwa Warka
Grupa Żywiec rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamową piwa Warka. Obsługę wszystkich wariantów tego powierzyła 2012 Agency.
- Przetarg reklamowy dla marki Warka wygrała całościowo 2012 Agency. Na razie nie ujawniamy więcej szczegółów współpracy - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Magdalena Brzezińska, dyrektorka ds. korporacyjnych w Grupie Żywiec.
Oznacza to, że obsługa reklamowa wszystkich wariantów piwa Warka została skonsolidowana w jednej agencji.
Poprzednio przez kilka lat każdy z wariantów Warki obsługiwany był reklamowo przez inną agencję. Dla Warki Jasne Pełne pracowała 2012 Agency (od 2017 r.), dla Warki Radler - Lvov (od 2015 r.), a dla Warki Strong - Havas Warsaw (od 2017 r.).
Grupa Żywiec nie podaje liczby i nazw pozostałych agencji uczestniczących w przetargu. Nie podaje też, na jak długo zawarto umowę o współpracy.
Dołącz do dyskusji: 2012 Agency wygrała przetarg na obsługę reklamową piwa Warka