Wafelki Familijne promowane hasłem "Mus je schrupać"
Marka Familijne Gofrowe (Colian) rusza z nową odsłoną kampanii reklamowej, która przebiega pod hasłem "Mus je schrupać". Akcję przygotowały Publicis, Initiative i Pure Play.
Hasło „Mus je schrupać” zwraca uwagę na kruchość wafelka i kremowe nadzienie w formie musu. Spot podkreśla także wartości ważne dla marki, takie jak rodzina. Emisję spotów (15- i 30-sekundowych) zaplanowano do połowy marca. Ich fabuła opowiada o wyzwaniu, jakie stacje przed członkami rodziny - zjedzenia Familijnych bez chrupania.
Reklamy pokazywane są w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN, stacje tematyczne). Równolegle realizowana jest kampania w digitalu, między innymi na YouTube oraz platformach VOD.
Za strategię kampanii i kreacje na jej potrzeby odpowiada Publicis. Zakup mediów powierzono Initiative. Działania online zaplanował Pure Play.
Dołącz do dyskusji: Wafelki Familijne promowane hasłem "Mus je schrupać"