„Wiosenne Grzeszki” w nowej reklamie Grześków
2 kwietnia wystartowała wiosenna aktywacja prosprzedażowa promującą ofertę wafli Grześki Mega i Gofree, zorganizowana przez markę Grześki (Colian). Działania wsparte są szeroko zakrojoną kampanią komunikacyjną prowadzoną w kilku kanałach komunikacji.
Z początkiem kwietnia ruszyła nowa kampania marki Grześki, promująca słodycze Grześki Mega i Grześki Gofree. W głównych stacjach telewizyjnych, w ramach platformy „Każdy ma swoje Grzeszki”, emitowany jest spot reklamowy, a w sklepach pojawiły się materiały POS.
- W tym roku kładziemy bardzo duży nacisk na to, aby wszystkie prowadzone działania były komunikowane za pomocą zróżnicowanych kanałów dotarcia. Mowa tu nie tylko o prasie, telewizji czy digitalu, ale także specjalnie zaprojektowanych i przyciągających uwagę konsumentów ekspozytorach ustawionych w sklepach - podkreśla Joanna Kąkol, rzecznik prasowy Colian.
Polecamy: Grześki z nową kampanią promującą loterię „Grzeszki na wagę złota”
Poza kampanią telewizyjną, akcję wspiera szereg działań promocyjnych realizowanych w internecie, we współpracy z influencerami oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce.
Za realizację spotu telewizyjnego odpowiada Mullenlowe Warsaw. Zakup mediów powierzono Initiative. Doradztwo w obszarze public relations zapewnia Kolterman Media Communications.
Dołącz do dyskusji: „Wiosenne Grzeszki” w nowej reklamie Grześków