W Polsacie reklamy najdroższe przy „Mega Hicie” i „Hell’s Kitchen”
Średnie ceny reklam emitowanych w Polsacie w kwietniu br. , w zależności od pasma, są od kilku do kilkunastu procent niższe niż rok temu. Najwięcej kosztują spoty przy paśmie filmowym „Mega Hit” oraz przy programie „Hell's Kitchen - Piekielna kuchnia”.
W kwietniu najdroższe spoty to te, które są emitowane w poniedziałkowym paśmie filmowym „Mega Hit” - za 30-sek. reklamę trzeba zapłacić nawet 60,4 tys. zł brutto (cena z cennika, bez rabatów). W ub.r. było to maksymalnie 58 tys. zł.
Za obecność reklamową przy programie „Hell’s Kitchen - Piekielna kuchnia” trzeba zapłacić od 31,7 do 48,7 tys. zł (w ub.r. 45 tys. zł). Niewiele mniej kosztuje reklama przy czwartkowym programie Katarzyny Dowbor „Nasz nowy dom” - nawet 45,6 tys. zł (50,4 tys. zł przed rokiem). Z kolei emisja spotu przy niedzielnym show „Must be the music- Tylko muzyka” to wydatek rzędu od 37,7 do 47,9 tys. zł (50,7 tys. zł w ub.r.).
Na reklamę przy „Dancing with the stars - Taniec z gwiazdami” trzeba wydać maksymalnie 43,7 tys. zł (39,4 tys. zł w ub.r.), przy sobotnim „Twoja twarz brzmi znajomo” - 43,7 tys. zł (55,8 tys. zł w ub.r.), a przy kulinarnym show „Top Chef” - maksymalnie 40,5 tys. zł.
Wśród nadawanych w Polsacie seriali najdroższą pozycją jest serial „Przyjaciółki” - spot przy nim kosztuje nawet 44,1 tys. zł (przed rokiem 42,6 tys. zł). Cena reklamy przy „Pierwszej miłości” wynosi maksymalnie 39,8 tys. zł (w ub.r. 50,8 tys. zł), przy „Powiedz Tak!” - 35,6 tys. zł, a przy „Świat według Kiepskich” - 37 tys. zł.
Za spot przy „Wydarzeniach” trzeba maksymalnie zapłacić 44,5 tys. zł, przy serwisie sportowym - 43,4 tys. zł, a przy „Pogodzie” - 46,2 tys. zł.
Polsat Media jako ostatnie podało ceny reklam na kwiecień. Jako pierwsze cennik na przyszyły miesiąc opublikowało Biuro Reklamy Telewizji Polskiej, a dzień później TVN Media.
Dołącz do dyskusji: W Polsacie reklamy najdroższe przy „Mega Hicie” i „Hell’s Kitchen”