SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Volkswagen wprowadza nowe logo samochodów sportowych

Koncern Volkswagena zaprezentował nowe logo dla marki Volkswagen R - gamy swoich samochodów sportowych, które m.in. od kilkunastu lat goszczą na torach wyścigowych na całym świecie.

Firma podkreśla, że nowe logo ma przejrzysty design spójny z wizerunkiem całego koncernu Volkswagena. Po raz pierwszy nowe logo pojawi się na modelu Atlas Cross Sport R-Line oferowanym w Ameryce Północnej.

Modele oznaczone symbolem R zaliczają się do najbardziej sportowych w gamie Volkswagena, od 2002 roku  goszczą na torach wyścigowych na całym świecie. Wśród nich były takie modele, jak  Golf R, Passata R36, Touareg R50, Scirocco R i Golf R Cabrio. Obecnie, oprócz Golfa R1i Golfa R Variant2, w ofercie pojawia się także nowy T-Roc R3.

Nowe logo linii R ma podkreślać przemianę marki. Jost Capito, dyrektor zarządzający Volkswagen R, powiedział:  - Volkswagen R to przede wszystkim emocje. W przyszłości w dalszym ciągu będziemy koncentrować nasze wysiłki na jak najlepszym połączeniu ich z marką Volkswagen. Naszym celem jest dostarczenie klientom modeli o znakomitych osiągach i zapewnienie ich użytkownikom wyjątkowej obsługi.

Nowe logo R ma symbolizować początek nowej ery. Firma podkreśla, że jest ono jednocześnie bardziej nowoczesne, wyraziste i eleganckie, a przy tym zredukowane do najistotniejszych elementów.

Emblemat został opracowany w Volkswagen Design Center przez zespół, który pracował pod okiem Klausa Bischoffa oraz we współpracy z działem rozwoju technicznego i zespołem marketingu Volkswagena.

Ma ono stałą szerokość linii i poziomy układ z krzywiznami, które dodają mu dynamiki. Klaus Bischoff, szef designu Volkswagena, powiedział: - R oznacza sportowe atrybuty naszych wybranych modeli. Logo R świadczy o zarówno estetyce, jak i sportowym charakterze samochodu. Teraz zyskało ono tak na przejrzystości, jak i na charyzmie. Podobnie jak nowe logo marki Volkswagen”.

Jost Capito podkreśla, że  nowe logo modeli z rodzin R i R-Line idzie w parze z przemianami, które dotyczą również marki Volkswagen R.

Nowe logo dla modeli R to kolejna w  ostatnim czasie zmiana identyfikacji wizualnej w VW – wcześniej zmieniono logo dla samochodów osobowych oraz dostawczych.

Dołącz do dyskusji: Volkswagen wprowadza nowe logo samochodów sportowych

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Normalny Facet
Motory, quady, awionetki, helikoptery, samochody z tjuningowanymi wydechami, motolotnie, skutery wodne, motorówki, dmuchawy, piły, kosiarki, sekatory spalinowe - całe to tałatajstwo generujące nadmierny i niepotrzebny hałas powinno zostać przetopione na łyżeczki.

odpowiedź