Vileda reklamuje Actifibre jako „ściereczkę nowej generacji” (wideo)
Firma Vileda zaczęła największą kampanię reklamową w swojej historii, promującą ściereczkę Actifibre. Akcja, pod hasłem „Ściereczka nowej generacji”, jest prowadzona w telewizji i internecie.
Spot ściereczki Actifibre w zabawny sposób pokazuje jej uniwersalność: przy sprzątanym nią stole pojawiają się dzieci, kucharz, Bawarczycy a nawet niedźwiedź. - Chcieliśmy pokazać, że Actifibre to ściereczka, która poradzi sobie z każdym rodzajem zabrudzenia w każdej sytuacji. Dzięki innowacyjnej technologii udało nam się stworzyć produkt niezawodny, która doskonale czyści a jednocześnie pochłania i mokre zabrudzenia i wodę - opisuje Piotr Piecha, dyrektor marketingu firmy Vileda.
Akcja reklamowa jest prowadzona od 17 sierpnia w telewizji (kanały główne i tematyczne) oraz internecie (m.in. Ipla, Player.pl, YouTube, strony i aplikacje z sieci Google Display Network). Potrwa do 27 września.
Kreacją oraz produkcja spotu zajęła się niemiecka agencja Jung von Matt, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Vest.
Dołącz do dyskusji: Vileda reklamuje Actifibre jako „ściereczkę nowej generacji” (wideo)