Vileda promuje suszarkę Infinity kampanią „Wiele potrzeb, jedna odpowiedź”
Pod hasłem „Wiele potrzeb, jedna odpowiedź” Vileda rozpoczęła kampanię promocyjną suszarki Infinity.
Spoty telewizyjne można obejrzeć w największych stacjach ogólnopolskich: TVP, Polsat, TVN oraz kanałach tematycznych. W serwisach VOD będzie emitowana 20- sekundowa wersja reklamy.
Komunikację, zaplanowaną do 20 października, uzupełnią reklamy display.
Infinity będzie lokowana w takich serialach i programach jak „Rodzinka.pl”, „M jak Miłość”, „Przyjaciółki”, „W rytmie serca”, „Na dobre i na złe”. Dodatkowo akcja będzie realizowana na platformie sprzedażowej Allegro. Przekaz wesprze także komunikacja w social media, PR oraz w punktach sprzedaży.
Kampanię przygotował działa marketingu Vileda.
Dołącz do dyskusji: Vileda promuje suszarkę Infinity kampanią „Wiele potrzeb, jedna odpowiedź”