SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

VanguardPR promuje „Twardą Serię” Znaku

Agencja VanguardPR rozpoczęła w internecie działania promujące książki z „Twardej Serii” wydawnictwa Znak. Współpraca jest zaplanowana na trzy miesiące.

W ramach obsługi wydawnictwa Znak agencja VanguardPR prowadzi internetowe działania promujące cykl „Twarda Seria”, który obejmuje książki takie jak m.in. „Tajemnice wydarte zmarłym” Emily Craig czy „Profil mordercy” Paula Brittona. Kampania – wykorzystująca Usta-Usta.pl, autorskie rozwiązanie agencji – obejmuje social media i WOMM.

VanguardPR będzie pracować dla Znaku przez trzy miesiące. Agencja pozyskała to zlecenie w wyniku działań new business.

Dołącz do dyskusji: VanguardPR promuje „Twardą Serię” Znaku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl