Usługa click&collet w sklepach Bricomarché. Do końca roku już w 100 sklepach
Do końca roku około 100 sklepów budowlanych Bricomarché będzie oferowało usługę click&collect, czyli zamówienia produktów online z opcją odbioru w punkcie sprzedaży.
Obecnie usługę click&collect realizuje 68 sklepów Bricomarché. Sieć zapowiada, że do końca tego roku liczba ta wzrośnie do stu.
Dzięki zmodernizowanej na początku br. stronie internetowej klienci tych supermarketów zyskali możliwość przeglądania asortymentu dostępnego w sklepach stacjonarnych, jak również opcję składania zamówień przez internet.
– Cieszymy się, że wprowadzona do naszej sieci na początku tego roku możliwość zamawiania produktów przez internet, spotkała się z tak dużym zainteresowaniem klientów Bricomarché. Dynamiczny wzrost znaczenia sektora e-commerce motywuje nas do dalszego rozwoju naszej autorskiej usługi click&collect, jaką są Bricomaty – mówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna Bricomarché w Polsce.
W wybranych placówkach sieć oferuje odbiór w tzw. Bricomatach, czyli boksach w okolicach sklepów. Obecnie usługa jest dostępna w Nowym Tomyślu, Skierniewicach, Wałczu, Wągrowcu i Zduńskiej Woli.
Dołącz do dyskusji: Usługa click&collet w sklepach Bricomarché. Do końca roku już w 100 sklepach