SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Universum dla Żywca

Na poznańskim Starym Mieście i w centrum Krakowa pojawiły się megaboardy marki Żywiec.

Reklamy eksponowane przez Universum są częścią szerszej kampanii Żywca informującej o przyznaniu tej marce „Superbrands”. Tytuł taki otrzymują tylko najsilniejsze marki obecne na polskim rynku. Żywiec jako jedyne piwo uzyskał to zaszczytne wyróżnienie. Warto też dodać, iż nie jest to pierwsza statuetka „Superbrands” zdobyta przez Żywca, o czym mówi widniejące na layoucie hasło –  „Nic się nie zmieniło. Superbrands. Ponownie dla Żywca”.

  

Wykorzystane w kampanii nośniki Universum mają od 180 m kw. na poznańskim Starym Mieście, do 500 m kw. w centrum Krakowa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Concept.

Dołącz do dyskusji: Universum dla Żywca

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl