SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Udany debiut Milionerów

Dwa pierwsze odcinki nowej serii 'Milionerów' zobaczyło w telewizjiTVN średnio 3,5 mln widzów. Teleturniej zapewnił kanałowi ponad 25procent udziału w rynku telewizyjnym.

Pierwszy odcinek, po pięcioletniej przerwie, obejrzało 3,42 mlnwidzów (25,52 proc. udziału w rynku; 28,77 proc. w grupie 16-49).Kolejny, w niedzielę, zainteresował 3,58 mln osób (25,11 proc.udziału w rynku; 27,69 proc. w grupie 16-49). Średnia widowniawyniosła 3,5 mln widzów przy udziale w rynku stacji wynoszącym wtym czasie 25,31 proc (28,32 proc. w grupie 16-49) wynika z danychAGB Nielsen Media Research.

Data

AMR
4+

SHR %

AMR
16-49

SHR %

19-01-2008341814525,52%156491528,70%
20-01-2008358078525,11%166476027,96%
Średnio349733525,31%161353028,32%

Dzięki emisji teleturnieju TVN była liderem pasma. TVP2zgromadziła średnio 2,6 mln osób (18,79 proc.), TVP1 - 2,39 mlnwidzów (17,25 proc udziału). Czwarta pozycja z 1,94 mln widzówprzed odbiornikami i 14 procentowym udziałem w rynku przypadłaPolsatowi.

W analogicznym okresie rok temu między godz. 18.00 a 19.00 TVNoglądało 1,66 mln widzów (11,47 proc. udziału w rynku). Z koleiśrednia oglądalność tego pasma 12 i 13 stycznia 2008 (kiedy"Milionerzy" nie byli jeszcze emitowani) wyniosła 2,14 mln osób(16,30 proc. udziału w rynku).

Chęć uczestnictwa w nowej edycji programu zgłosiło ponad 30 tys.osób. Jako pierwszy w nowej serii szansę gry o milion otrzymałMaciej Kautz, który wygrał 20 tys. złotych. Na początekzakontraktowano realizację 60 odcinków teleturnieju. Powierzono jąfirmie Intergalactic, która za zgodą stacji, zatrudniła doprowadzenia programu Huberta Urbańskiego. "Milionerzy" emitowanibyli w TVN od września 1999 roku do stycznia 2003 roku.

Dołącz do dyskusji: Udany debiut Milionerów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl