Tytus Klepacz i Maciej Twardowski odchodzą z DDB&tribal, będą dyrektorami kreatywnymi w Ogilvy&Mather
Tytus Klepacz i Maciej Twardowski z początkiem listopada br. obejmą funkcję dyrektorów kreatywnych w agencji reklamowej Ogilvy&Mather, przejmując obowiązki Macieja Maraska. Poprzednio pracowali razem w DDB&tribal.
Z DDB&tribal Tytus Klepacz i Maciej Twardowski byli związani przez trzy lata. Odpowiadali przede wszystkim za całościową komunikację marketingową McDonald’s i PZU. Dla pierwszej firmy współtworzyli serię kampanii „#mamsmakanamaka”, a dla drugiej - reklamy z Marcinem Dorocińskim i Niestraszkami (w maju br. PZU ogłosiło koniec współpracy z Dorocińskim i przetarg na kompleksową obsługę reklamową).
Wcześniej współtworzyli serię reklam PKO BP z Szymonem Majewskim (obsługę tego banku DDB&tribal straciła niedawno na rzecz Agencji Warszawa) oraz napoju energetycznego Tiger. Tworzyli też reklamy dla takich firm i marek jak T-Mobile, Ford, Kasztelan, Johnson & Johnson, Maspex, Warka, Okocim, Danone, Żywiec Zdrój, Millennium Bank, Canal+, Samsung, Polsat, Simplus czy Škoda.
Tytus Klepacz pracował w DDB&tribal jako digital creative director od listopada 2014 roku. Wcześniej był m.in. concept directorem w 180hearbeats + Jung von Matt oraz dyrektorem kreatywnym w Euro RSCG Digital i Change Integrated
Maciej Twardowski był związany z DDB&tribal (wcześniej DDB Warszawa) od jesieni 2010 roku, pełnił kolejno funkcje senior art directora, zastępcy dyrektora kreatywnego i dyrektora kreatywnego. Wcześniej pracował m.in. w agencjach Young & Rubicam i Wunderman.
W Ogilvy&Mather Klepacz i Twardowski będą pracowali od początku listopada, zastąpią Macieja Maraska, który właśnie rozstał się z agencją.
Dołącz do dyskusji: Tytus Klepacz i Maciej Twardowski odchodzą z DDB&tribal, będą dyrektorami kreatywnymi w Ogilvy&Mather