Maciej Twardowski nowym szefem zarządu Klubu Twórców Reklamy
Nowy skład zarządu Klubu Twórców Reklamy został powołany na 3 lata i będzie pracował pod przewodnictwem Macieja Twardowskiego - executive creative directora Ogilvy. Kadencję zakończył zarząd pod przewodnictwem Macieja Waligóry, executive creative directora DDB Warszawa.
Do zarządu KTR mogły zgłaszać się osoby, które były w jury dotychczasowych edycji Konkursu KTR. Spośród zgłoszonych kandydatów i kandydatek zostało wybranych siedem osób, które dołączą do czwórki członków poprzedniego składu Zarządu.
Skład obecnego zarządu KTR
Małgorzata Drozdowska, creative partner, FCB&theMilkman
Ola Jasionowska, projektantka graficzna, Zarząd Zieleni m.st. Warszawy
Tytus Klepacz, content & creative consultant, PZL
Barbara Niedziela, strategy director, 2012 Agency
Michał Sęk, executive creative director & partner, 180heartbeats + Jung V Matt
Marcin Sosiński, co-managing director & executive creative director, McCann Poland
Dawid Szczepaniak, chief creative officer poland, VMLY&R
Justyna Sztengreber, Public Relations director & partner / dyrektor marketingu, Huta19 im. Joachima Fersengelda / Lisek.App
Marcin Talarek, associate creative director, Gong
Maciek Twardowski, executive creative director, Ogilvy
Jacek Walesiak, partner & creative director, Mamastudio
Na pierwszym spotkaniu został wybrany przewodniczący zarządu KTR – Maciej Twardowski, który będzie pełnił tę funkcję przez najbliższe 3 lata.
- To wielki zaszczyt, bardzo dziękuję nowemu zarządowi KTR za powołanie mnie na przewodniczącego. Dziękuję także wszystkim, którzy przez ostatnie lata włożyli mnóstwo energii i pasji w rozwój KTR-u, a teraz właśnie kończą swoją kadencję w zarządzie. KTR to ogromny, prawie 20-letni dorobek całego naszego środowiska, który trzeba uszanować. Jednocześnie to też przyszłość, misja i spore zadanie, które ciągle przed nami stoi. Zadanie wielowymiarowe polegające przede wszystkim na rozwoju, ciągłym docenianiu twórców oraz naszych partnerów po stronie klienta, rozwoju współczesnej roli Klubu oraz nieustającego wspierania rozwoju kreatywności. Jesteśmy już po pierwszym spotkaniu zarządu i jestem przekonany, że w tym gronie mamy ogromną moc, żeby taką misję realizować –mówi Maciej Twardowski.
Nowy zarząd KTR
Kadencję w zarządzie KTR zakończyli: przewodniczący Maciej Waligóra (DDB Warszawa) Agnieszka Klimczak (FCB&theMilkman), Wojciech Dagiel (Lvov), Kuba Sagan (Feeders Agency), Marta Frączek (Papaya Films), Sylwia Rękawek (Ogilvy Poland)
- Nowy zarząd KTR składa się tym razem nie tylko z dyrektorów kreatywnych i osób z działu kreacji, ale także z osób związanych ze strategią, designem, PR-em oraz ilustracją. To multidyscyplinarne grono doskonałych specjalistów, a przede wszystkim fantastycznych ludzi z prawdziwą pasją. Nowy zarząd będzie także starał się współpracować projektowo z osobami spoza zarządu, które zgłaszały swoją kandydaturę oraz pomysły na ciekawe inicjatywy branżowe - powiedział Maciek Twardowski.
KTR to istniejący od 2004 roku konkurs kreatywności, stworzony przez twórców reklamy, którzy uczestniczą w ciągle zmieniającej się branży i wszystkie te zmiany uwzględniają, rozwijając konkurs. Celem KTRu jest wyłanianie najlepszych prac, ale także tych najlepszych z najlepszych, które będą przyznawane w czterech głównych kategoriach: Communication, Design, Technology oraz Craft.
Dołącz do dyskusji: Maciej Twardowski nowym szefem zarządu Klubu Twórców Reklamy
BYłam w dziele prowadzonym przez Maćka, mam duży szacunek dla jego ambicji i talentu, ale wiem co masz na myśli. Trudno wytrzymać pracę przez 24 godziny i nierealistyczne oczekiwania.