Agata Patoła i Tomasz Ślusarski z Feeders Agency wygrywają Young Creatives
Agata Patoła i Tomasz Ślusarski z Feeders Agency wygrali tegoroczną edycję konkursu Young Creatives Eurobest w kategorii Integrated.
Konkurs wygrali Agata Patoła i Tomasz Ślusarski z Feeders Agency. Z kolei Marta Adamkowska i Marta Tomczak z agencji BBDO Warszawa zostali wyróżnieni nominacją. Drużyny mierzyły się z briefem partnera kategorii - L'Oréal.
W tym roku jury tworzyli Marcin Mroczek (Grupa Freundschaft, Małgorzata Adamczyk (Strategpol), Piotr Chrobot (Brand New Galaxy), Paweł Czartoryski (freelance) oraz Magda Kramer (Saatchi & Saatchi).
Young Creatives Integrated to kategoria skierowana do pracowników branży marketingowej, którzy nie skończyli 31 lat. W nagrodę zostali zakwalifikowani do Eurobest Young Creatives Integrated Competition. Wygrali także wygrali wyjazd do Barcelony na festiwal Art Directors Club of Europe.
Dołącz do dyskusji: Agata Patoła i Tomasz Ślusarski z Feeders Agency wygrywają Young Creatives
pozdro dla całej agencji, zdolne mordy!