„Tylko muzyka” i „Mega Hit” najdroższe w kwietniowym cenniku reklamowym Polsatu
W kwietniowym cenniku reklamowym Polsatu spoty są średnio o 3,9 proc. droższe niż rok temu. Najwięcej kosztują reklamy przy show „Tylko muzyka. Must be the music” i cyklu „Mega Hit”.
Ceny reklam przy „Tylko muzyka. Must be the music” wynoszą od 51,1 do 82,5 tys. zł (wszystkie kwoty w tekście to ceny netto spotów 30-sekundowych). To nieco więcej niż przed rokiem, kiedy te reklamy kosztowały od 55,6 do 74,9 tys. zł. Przy drugim show rozrywkowym stacji - „Tylko taniec. Got to dance” - spoty są zdecydowanie tańsze, kosztują od 30,6 do 38,5 tys. zł. To mniej niż w kwietniu ub.r., gdy ich ceny wynosiły od 38,9 do 44,6 tys. zł.
Na reklamę przy filmie z cyklu „Mega Hit” trzeba wydać od 45,2 do 71,5 tys. zł, czyli dużo więcej niż przed rokiem, kiedy spoty w tym paśmie kosztowały od 26,9 do 58,1 tys. zł. natomiast najdroższa reklama przy wieczornym filmie w Poniedziałek Wielkanocny 1 kwietnia kosztuje 71,2 tys. zł.
Z seriali najkosztowniejsze dla marketerów są „Przyjaciółki”. Reklamy przy nich kosztują od 29,9 do 47,9 tys. zł. wiosną ub.r. w tym paśmie (czwartek po godz. 21) emitowany był „Hotel 52”, przy którym ceny spotów wynosiły od 33 do 50,6 tys. zł. Za reklamę przy „Kościach” trzeba obecnie zapłacić od 45,3 do 46,2 tys. zł (wobec 49,7-54,4 tys. zł przed rokiem), przy „Pierwszej miłości” - od 38 do 44,7 tys. zł (rok temu było to od 27,7 do 51,4 tys. zł), a przy „Świecie według Kiepskich” - od 25,7 do 40 tys. zł (wobec 23,1-46,1 tys. zł rok wcześniej).
W wieczornym paśmie informacyjnym najdroższe spoty przed „Wydarzeniami” kosztują 37,6 tys. zł, przed „Sportem” - 39,1 tys. zł, a przed „Pogodą” - 41,9 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: „Tylko muzyka” i „Mega Hit” najdroższe w kwietniowym cenniku reklamowym Polsatu