Reklamy w Polsacie tańsze o 7 proc., tylko „Mega Hit” i „Pierwsza miłość” powyżej 30 tys. zł
W cenniku reklamowy Polsatu na styczeń spoty są średnio o 7,6 proc. tańsze niż rok wcześniej. Jedynie w wybranych blokach przy filmach z cyklu „Mega Hit” i serialu „Pierwsza miłość” kosztują ponad 30 tys. zł.
W styczniowej ofercie reklamowej Polsatu najdroższy spot przy „Mega Hicie” kosztuje 30,6 tys. zł, a najtańszy - 11,2 tys. zł (wszystkie podane w tekście kwoty to ceny netto reklam 30-sekundowych). To i tak nieco więcej niż przed rokiem, gdy ceny reklam przy tych filmach wynosiły od 12 do 28 tys. zł.
Z kolei za spot przy „Pierwszej miłości” trzeba obecnie zapłacić, w zależności od bloku reklamowego, 30,2 i 22,3 tys. zł. Rok temu takie reklamy kosztowały 27,2 i 24,1 tys. zł.
Cena najdroższego spotu przy „Świecie według Kiepskich” wynosi 26,9 tys. zł (2,2 tys. zł więcej niż przed rokiem), a przy „Dlaczego ja?” - 18,6 tys. zł.
W wieczornym paśmie informacyjnym najdroższe są reklamy przed prognozą pogody - kosztują maksymalnie 26,9 tys. zł (3,4 tys. zł więcej niż rok wcześniej). Na spot przed serwisem sportowym należy wydać najwyżej 26,3 tys. zł (wzrost o 1,6 tys. zł w skali roku), a przed „Wydarzeniami” - 25,1 tys. zł (wzrost o 2,3 tys. zł).
Polsat zaczął sprzedaż swojej oferty reklamowej na styczeń jako ostatni z głównych nadawców telewizyjnych. W tym tygodniu styczniowy cennik udostępnił TVN (więcej na ten temat), a w zeszłym tygodniu Telewizja Polska, która sprzedaje też już reklamy przy transmisjach zimowych igrzysk olimpijskich, które odbędą się w lutym (zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: Reklamy w Polsacie tańsze o 7 proc., tylko „Mega Hit” i „Pierwsza miłość” powyżej 30 tys. zł