TVP1 w dół, Polsat wyprzedził TVN w grupie 16-49. 5,34 mln widzów finału programu „Rolnik szuka żony”
W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym znalazła się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował Polsat, który wyprzedził TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 23 do 29 listopada 2015 roku zmniejszył się o 1,09 pkt. proc. do 13 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie poszedł do góry o 0,48 pkt. proc. i wyniósł 11,62 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 10,83 proc., po wzroście o 0,22 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,06 proc.; do góry o 0,33 pkt. proc.).
Relatywnie wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN7 (3,28 proc.; do góry o 0,11 pkt. proc.), TV6 (1,43 proc.; + 0,11 pkt. proc.), Stopklatka TV (0,92 proc.; + 0,03 pkt. proc.), Polo TV (0,82 proc.; + 0,08 pkt. proc.) i TVP Historia (0,72 proc.; + 0,10 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ |
16.10 - 22.11.2015 r. |
23.10 - 29.11.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
TVP1 |
1 008 138 |
14,09% |
927 212 |
13,00% |
2 |
Polsat |
797 156 |
11,14% |
828 715 |
11,62% |
3 |
TVN |
759 242 |
10,61% |
772 656 |
10,83% |
4 |
TVP2 |
624 538 |
8,73% |
646 407 |
9,06% |
5 |
TVP INFO |
311 909 |
4,36% |
287 777 |
4,04% |
6 |
TVN24 |
257 063 |
3,59% |
253 557 |
3,56% |
7 |
TV4 |
247 744 |
3,46% |
249 662 |
3,50% |
8 |
TVN7 |
226 603 |
3,17% |
233 755 |
3,28% |
9 |
TV PULS |
206 897 |
2,89% |
197 415 |
2,77% |
10 |
Puls 2 |
107 246 |
1,50% |
110 744 |
1,55% |
11 |
TTV - Twoja Telewizja |
115 355 |
1,61% |
108 545 |
1,52% |
12 |
TV6 |
94 525 |
1,32% |
101 964 |
1,43% |
13 |
TVP Seriale |
103 204 |
1,44% |
94 123 |
1,32% |
14 |
Polsat2 |
92 997 |
1,30% |
93 082 |
1,31% |
15 |
Polsat News |
95 536 |
1,34% |
81 331 |
1,14% |
16 |
TVP Rozrywka |
73 456 |
1,03% |
73 803 |
1,03% |
17 |
TVP Regionalna |
66 737 |
0,93% |
68 583 |
0,96% |
18 |
Stopklatka |
63 447 |
0,89% |
65 839 |
0,92% |
19 |
Polo TV |
52 923 |
0,74% |
58 707 |
0,82% |
20 |
TVP Historia |
44 599 |
0,62% |
51 131 |
0,72% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) z miejsca drugiego na pozycję lidera awansował Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,74 pkt. proc. do 13,50 proc. udziału. Na drugie miejsce spadł TVN, którego udział zmniejszył się o 0,06 pkt. proc. do 12,83 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 8,83 proc., po spadku o 0,90 pkt. proc. Zaś czwarta lokata przypadła Dwójce (do góry o 0,34 pkt. proc. do 7,82 proc.).
Wszyscy 16-49 |
16.10 - 22.11.2015 r. |
23.10 - 29.11.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
Polsat |
359 513 |
12,76% |
381 964 |
13,50% |
2 |
TVN |
363 190 |
12,89% |
362 963 |
12,83% |
3 |
TVP1 |
274 157 |
9,73% |
249 862 |
8,83% |
4 |
TVP2 |
210 690 |
7,48% |
221 180 |
7,82% |
5 |
TV4 |
106 003 |
3,76% |
110 868 |
3,92% |
6 |
TVN7 |
104 547 |
3,71% |
102 646 |
3,63% |
7 |
TV PULS |
98 583 |
3,50% |
92 118 |
3,26% |
8 |
TVN24 |
68 715 |
2,44% |
70 310 |
2,49% |
9 |
Puls 2 |
50 689 |
1,80% |
53 734 |
1,90% |
10 |
TVP INFO |
54 696 |
1,94% |
52 177 |
1,84% |
11 |
TTV - Twoja Telewizja |
53 707 |
1,91% |
50 232 |
1,78% |
12 |
TV6 |
44 895 |
1,59% |
48 385 |
1,71% |
13 |
TVP Seriale |
49 898 |
1,77% |
44 143 |
1,56% |
14 |
Polo TV |
30 980 |
1,10% |
35 890 |
1,27% |
15 |
Polsat2 |
36 495 |
1,30% |
34 717 |
1,23% |
16 |
TVP Rozrywka |
29 249 |
1,04% |
28 858 |
1,02% |
17 |
Stopklatka |
26 103 |
0,93% |
27 698 |
0,98% |
18 |
Comedy Central |
21 155 |
0,75% |
25 944 |
0,92% |
19 |
ATM Rozrywka |
23 397 |
0,83% |
23 951 |
0,85% |
20 |
Polsat News |
28 784 |
1,02% |
23 856 |
0,84% |
Dołącz do dyskusji: TVP1 w dół, Polsat wyprzedził TVN w grupie 16-49. 5,34 mln widzów finału programu „Rolnik szuka żony”