TVN Media z nową mobilną formą reklamy
Biuro reklamy TVN Media wprowadziło do oferty nową, interaktywną formę reklamową o nazwie Tap&go wyświetlaną na urządzenia mobilne.
Forma Tap&go polega na umieszczeniu na końcu spotu reklamowego interaktywnej planszy, na której użytkownik musi wykonać określoną, wskazaną czynność, aby dostać się na stronę docelową kampanii. Spot można też pominąć i wyświetlić jedynie planszę z interakcją.
- Teraz reklamodawcy mogą, w ramach tego samego produktu, wybrać spomiędzy takich interakcji jak dotknięcie ekranu, przytrzymanie palca, narysowanie kształtu czy przeciąganie obiektu i to wszystko jako część spotu reklamowego. Co ważne forma ta, choć gwarantuje nowatorską interakcję z użytkownikiem, nie wymaga skomplikowanych rozwiązań czy dużego zaangażowania technologicznego po stronie reklamodawcy - wyjaśnia Marcin Bogłowski, dyrektor działu badań i rozwoju produktu reklamowego w TVN Media.
Kampanię wykorzystującą formę Tap&go można zobaczyć od początku maja br. w aplikacji Player. Jest to reklama salonów Sizeer promująca buty Puma TX-3 tech infused, skierowana do młodej grupy odbiorców.
Aplikacja Player jest dostępna na urządzeniach mobilnych z systemami operacyjnym Adroid, iOS i WindowsPhone, a także na Smart TV i wybranych dekoderach cyfrowych.
Dołącz do dyskusji: TVN Media z nową mobilną formą reklamy