SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklamy w TV Republika drożeją nawet 20-krotnie. Podano nowy cennik

Stawki za czas reklamowy w Telewizji Republika podwyższono właśnie nawet 22-krotnie, przy programie informacyjnym „Dzisiaj” 30 sekund kosztuje maksymalnie 12 tys. zł. Stacja, której brokerem jest Polsat Media, wielokrotnie wyższą oglądalność osiąga od dwóch tygodni.

Danuta Holecka w TV RepublikaDanuta Holecka w TV Republika

W poprzedniej wersji cennika reklamowego Telewizji Republika, dostępnego w serwisie Polsat Media, stawka za 30-sekundowy spot w każdym paśmie wynosiła 550 zł (netto, bez rabatów).

Teraz dostępna jest już zaktualizowana oferta. Najwięcej kosztują reklamy przy programie informacyjnym „Dzisiaj”: 11,7-12 tys. zł za emisję we wtorek, 11,1-11,4 tys. zł w czwartek, 10,8 tys. zł w poniedziałek, a 10,5 tys. zł w środę. Dużo mniej trzeba zapłacić za spot w sobotę czy niedzielę - stawki zaczynają się od 4,8 tys. zł.

Czytaj też: 536 tys. widzów debiutu Danuty Holeckiej w TV Republika

Emisja spotu w paśmie „Republika po południu” lub „Wolne głosy” po godz. 17 to wydatek nawet 9,3-9,6 tys. zł, przy „Dziennikarskim pokerze” po godz. 18 - 8,7 tys. zł, a przy „Przeglądzie prasy niemieckiej” tuż przed godz. 20 - też 8,7 tys. zł.

Reklama przy porannym programie „Michał Rachoń. #Jedziemy” kosztuje maksymalnie 3,9 tys. zł, a przy wieczornym cyklu Jacka Sobali „Mówi się…” - do 6,6 tys. zł.

Polsat Media zajmuje się sprzedażą oferty reklamowej TV Republika od 10 lat.

TV Republika z rekordową widownią

Oglądalność Telewizji Republika skokowo wzrosła po tym, jak 20 grudnia, zaraz po zmianie władz Telewizji Polskiej na mocy decyzji ministra kultury, przerwano emisję TVP Info (przywrócono ją, w nowej wersji, w zeszły piątek), TVP3 i TVP Polonia, a także „Wiadomości” (następnego dnia zastąpił je nowy program „19.30”), „Teleexpressu” i „Panoramy”.

Czytaj też: Lawina skarg na skandaliczne słowa w TV Republika. Szef KRRiT wszczął drugie postępowanie

Jak już podawaliśmy, od 20 do 28 grudnia średnia widownia minutowa TV Republika wynosiła 168 350 osób, podczas gdy od 1 do 19 grudnia było to 5 806 widzów (dane Nielsen Audience Measurement). W środę, po skandalicznych wypowiedziach Jana Pietrzaka i Marka Króla w TV Republika o imigrantach, emisję swoich reklam w stacji wstrzymały mBank i IKEA Polska.

W 2022 roku Telewizja Republika zanotowała wzrost przychodów o 10,9 proc. do 19,53 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 228,1 do 33,8 tys. zł. Stacja dodatnią rentowność osiągnęła dopiero drugi raz w swojej 10-letniej historii.

Dołącz do dyskusji: Reklamy w TV Republika drożeją nawet 20-krotnie. Podano nowy cennik

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Woytec
Target dla reklamodawców idealny, łatwo tym oglądającymi manipulować.
odpowiedź
User
krrit
No to Sakiewicz nie będzie miał już wymówek, żeby nie płacić pracownikom
odpowiedź
User
obeznany
producenci leków na wszystko już zacierają ręce, bo tam można widzom wmówić wszystko
odpowiedź