Trilux Polska przedłuża współpracę z LoveBrands Group
Trilux Polska - producent zrównoważonych rozwiązań LED przedłuża współpracę na kolejny rok z agencją strategicznej komunikacji zintegrowanej LoveBrands Group.
Umowa obejmuje wszystkie działania z dotychczasowego zakresu: prowadzenie biura prasowego, komunikację produktową i korporacyjną, tworzenie kontentu reklamowego oraz obsługę mediów społecznościowych, a także nowe obszary - public affairs i organizację eventów.
- Kolejne wyzwania przed nami i mocno wierzę, że mając na pokładzie LoveBrands Group powtórzymy ubiegłoroczny sukces. Jestem przekonana, że dzięki dalszej współpracy, o naszych tegorocznych projektach i realizacjach będzie głośno - mówi Karolina Polkowska, marketing manager, Trilux Polska.
Obsługą projektu zajmuje się zespół LoveBrands Relations – brandu działającego w ramach LoveBrands Group, w składzie Izabela Hoppe – senior communications consultant i Elżbieta Tymkowska – junior communications consultant.
- Nasz cel to niezmiennie: budowanie świadomość marki Trilux na rynku i generowanie leadów z grup docelowych - dodaje Dorota Bieniek-Kaska, prezeska zarządu LoveBrands Group.
Trilux jest niemieckim producentem oświetlenia LED, który stawia na indywidualne i energooszczędne rozwiązania oraz nowe technologie. Firma w swoim portfolio posiada oprawy dedykowane takim obszarom jak: retail, logistyka, przemysł, hospitality oraz outdoor.
Trilux Polska nawiązał współpracę z LoveBrands Group w 2022 roku.
Dołącz do dyskusji: Trilux Polska przedłuża współpracę z LoveBrands Group