SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Totalizator Sportowy stawia na influencer marketing, szuka agencji

Totalizator Sportowy prowadzi przetarg, w którym wybierze agencję do obsługi w zakresie influencer marketingu. Będzie z nią pracować do końca 2021 roku.

Przetarg dotyczy świadczenia przez agencję usług z zakresu Influencer  marketingu na potrzeby produktów/marek Totalizatora Sportowego. Chodzi m.in.opracowanie, nadzór i egzekucję strategii komunikacji i realizację tych działań.

Agencje biorące udział w przetargu nieograniczonym będą miały do zrealizowania zadanie na podstawie przygotowanego przez Departament Promocji i PR Totalizatora briefu.

Przetarg trwa do 11 stycznia 2021 roku, a wybrana w nim agencja będzie pracować dla spółki do końca 2021 roku.

O wyborze zwycięzcy zdecydują: cena (10 pkt), koncepcja kreatywne (50 pkt)i doświadczenie agencji (40 pkt).

Szczegóły przetargu znajdują się tutaj.

Ostatnio Totalizator przedłużył dotychczasową umowę ze Starcomem na obsługę mediową, jest w trakcie przetargu na obsługę reklamową.

 

Dołącz do dyskusji: Totalizator Sportowy stawia na influencer marketing, szuka agencji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl