Toshiba: telewizory z dostępem do internetowej platformy Toshiba Places (wideo)
Na targach CES w Las Vegas Toshiba zaprezentowała telewizory wyposażone w funkcje pozwalające na bezpośredni dostęp do usług sieciowych Toshiba Places.
Toshiba Places jest częścią wizji Multi Screen, pozwalającej użytkownikom na zakup i dostęp do treści internetowych przez ich własne urządzenia, użytkowane przez rodzinę oraz przyjaciół.
Firma zapowiada, że wprowadzi na rynek europejski telewizory z dostępem do Toshiba Places w II kwartale 2011 roku. Odbiorniki mają być zróżnicowane pod względem cenowym oraz wielkości przekątnej ekranu zaczynającej się od 32 cali.
Interfejs Toshiba Places jest taki sam pod względem wyglądu i sposobu obsługi bez względu na to czy użytkownik korzysta z telewizora, notebooka, netbooka czy tabletu. Platforma pozwala na zarządzanie treściami, które w ciągu dnia są uruchamiane na urządzeniach różnego typu. Korzystając z Toshiba Places z poziomu telewizora użytkownik uzyskuje dostęp do usług dostępnych poprzez Sieć. Strefa Marketplace umożliwia dostęp do treści multimedialnych takich jak filmy, zdjęcia i muzyka.
Toshiba Places pozwala na współdzielenie multimediów nie tylko pomiędzy urządzeniami użytkownika, ale również urządzeniami jego przyjaciół i rodziny. Możliwe jest np. zaznaczenie wybranej sceny filmu wideo, aby w późniejszym momencie kontynuować jego oglądanie na ekranie telewizora lub innego urządzenia kompatybilnego z Toshiba Places, np. netbooka.
Toshiba Places pozwala użytkownikom także na przesyłanie ich własnych treści (np. filmów, utworów audio czy zdjęć) bezpośrednio do zintegrowanych z platformą usług takich jak Flickr czy Dailymotion. Następnie użytkownik może korzystać z nich z poziomu różnych urządzeń, a także wysyłać informacje do znajomych z osobistej listy kontaktów. Osoby te mają możliwość przeglądania przesłanych przez użytkownika treści korzystając z własnych urządzeń.
Dołącz do dyskusji: Toshiba: telewizory z dostępem do internetowej platformy Toshiba Places (wideo)