SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Make IT work” w kampanii Toshiby dla firm (wideo)

Toshiba Europe zaczyna międzynarodową kampanię marketingową pod hasłem „Make IT work”. Akcja ma charakter wizerunkowo-produktowy, jest skierowana do średnich i dużych przedsiębiorstw.

W kampanii Toshiba Europe będzie prezentować swoje urządzenia i usługi przeznaczone dla średnich i dużych firm. Jest to przede wszystkim grupa produktów biznesowych obejmująca m.in. laptopy i hybrydy: Tecra A40-C, Porteger Z30-C, Tecra Z40-C oraz Portegć Z20t-C wyposażone w nowe procesory Intel Core 6.

- Nasze nowe urządzenia dla biznesu łączą niezrównany poziom bezpieczeństwa, niezawodności i łatwości zarządzania, z których znane są urządzenia Toshiba. Dodatkowo, ich atrakcyjna cena zapewnia wysoki zwrot z inwestycji - opisuje przekaz akcji Jorge Borges, head of B2B marketing w Toshiba Europe. - Nasza kampania „Make IT work” jest idealną platformą do zapewnienia przedsiębiorstw, iż możemy im pomóc szybciej i efektywniej wdrażać przynoszące zyski strategie IT - dodaje.

Kampania obejmuje działania PR oraz aktywności w internecie (e-mail marketing, spoty produktowe, banery, strona toshiba.eu/work).

Budżet akcji wynosi milion euro.

Dołącz do dyskusji: „Make IT work” w kampanii Toshiby dla firm (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl