SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Topnieje segment dwutygodników poradnikowych. „Przyjaciółka” liderem sprzedaży

W kwietniu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet znalazła się „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Pani Domu”.

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w kwietniu 2016 roku wyniosła 201 629 egz. i w porównaniu do kwietnia 2015 roku zmalała o 20,72 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 10,82 proc. do 172 211 egz.

Na ostatniej pozycji podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który przed rokiem był czwarty. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 92 907 egz., po spadku o 15,06 proc.

Za podium znalazła się „Pani Domu” (Edipresse Polska), która spadła z miejsca trzeciego. W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 84 686 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 27,89 proc.

Wirtualnemedia.pl

kwiecień

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Przyjaciółka

276 575

201 629

201 629

355 500

254 321

254 321

-20,72%

Tina

292 468

172 211

172 211

326 613

193 097

193 097

-10,82%

Naj

172 462

92 907

92 907

213 544

109 376

109 376

-15,06%

Pani Domu

131 953

84 777

84 686

193 020

117 526

117 435

-27,89%

W kwietniu br. w porównaniu do marca br. również prawie wszystkie dwutygodniki odnotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej też straciła „Pani Domu” - było to 14,62 proc.

Wirtualnemedia.pl

2016

Dynamika

ZKDP

kwiecień

marzec

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Przyjaciółka

276 575

201 629

201 629

286 301

222 831

222 831

-9,51%

Tina

292 468

172 211

172 211

293 287

186 876

186 876

-7,85%

Naj

172 462

92 907

92 907

179 442

103 291

103 291

-10,05%

Pani Domu

131 953

84 777

84 686

141 942

99 274

99 183

-14,62%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Topnieje segment dwutygodników poradnikowych. „Przyjaciółka” liderem sprzedaży

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Anna
Pamiętam czasy kiedy tygodnik Przyjaciółka miał 2 mln nakład. I niewiele mniejszą sprzedaż. I nie było to tak dawno temu.
odpowiedź