Topnieje segment dwutygodników poradnikowych. „Przyjaciółka” liderem sprzedaży
W kwietniu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet znalazła się „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Pani Domu”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w kwietniu 2016 roku wyniosła 201 629 egz. i w porównaniu do kwietnia 2015 roku zmalała o 20,72 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 10,82 proc. do 172 211 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który przed rokiem był czwarty. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 92 907 egz., po spadku o 15,06 proc.
Za podium znalazła się „Pani Domu” (Edipresse Polska), która spadła z miejsca trzeciego. W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 84 686 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 27,89 proc.
Wirtualnemedia.pl | kwiecień | Dynamika | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Przyjaciółka | 276 575 | 201 629 | 201 629 | 355 500 | 254 321 | 254 321 | -20,72% |
Tina | 292 468 | 172 211 | 172 211 | 326 613 | 193 097 | 193 097 | -10,82% |
Naj | 172 462 | 92 907 | 92 907 | 213 544 | 109 376 | 109 376 | -15,06% |
Pani Domu | 131 953 | 84 777 | 84 686 | 193 020 | 117 526 | 117 435 | -27,89% |
W kwietniu br. w porównaniu do marca br. również prawie wszystkie dwutygodniki odnotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej też straciła „Pani Domu” - było to 14,62 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2016 | Dynamika | |||||
ZKDP | kwiecień | marzec | |||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Przyjaciółka | 276 575 | 201 629 | 201 629 | 286 301 | 222 831 | 222 831 | -9,51% |
Tina | 292 468 | 172 211 | 172 211 | 293 287 | 186 876 | 186 876 | -7,85% |
Naj | 172 462 | 92 907 | 92 907 | 179 442 | 103 291 | 103 291 | -10,05% |
Pani Domu | 131 953 | 84 777 | 84 686 | 141 942 | 99 274 | 99 183 | -14,62% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Topnieje segment dwutygodników poradnikowych. „Przyjaciółka” liderem sprzedaży