Tomasz Trabuć: z Edelman PR do Solski Burson-Marsteller
Do zespołu Solski Burson-Marsteller dołączył Tomasz Trabuć, który objął stanowisko dyrektora oraz szefa działu komunikacji korporacyjnej i public affairs. Dotychczas tym działem bezpośrednio kierował prezes firmy Ryszard Solski.
Trabuć także dołączył do zarządu agencji Solski Burson-Marsteller, który składa się z sześciu osób.
Tomasz Trabuć ma ponad 20-letnie doświadczenie w profesjonalnej komunikacji i relacjach zewnętrznych.
Ostatnio pracował dla Edelman PR Worldwide w Warszawie i Brukseli, gdzie koordynował projekty międzynarodowe oraz obsługiwał kluczowych klientów.
Wcześniej, przez 10 lat (2002-2012) kierował działaniami komunikacyjnymi i odpowiadał za relacje zewnętrzne w Provident Polska.
W latach 1999-2001 kierował działem Public Relations i Marketingu oraz był rzecznikiem prasowym Creditanstalt Investmentbank.
Jeszcze wcześniej był account directorem w agencji MMD (obecnie Grayling). Przez kilka lat pracował także w Biurze Prasowym Ambasady USA w Warszawie.
Po ukończeniu studiów dziennikarskich na Uniwersytecie Warszawskim, był dziennikarzem specjalizującym się w rynku mediów. Jest również absolwentem SGGW i studiów Executive MBA prowadzonych przez Uniwersytet Warszawski i University of Illinois.