TLC z nowym logo i oprawą (wideo)
Lifestylowy kanał dla kobiet TLC od 15 października br. zyska nową oprawę graficzną i odświeżone logo.
W nowej szacie graficznej dominować będą jaśniejsze kolory, a w logo pojawi się jaśniejszy odcień czerwieni. Elementy wizualne oprawy zostały wykonane w środowisku 3D i zaprojektowane w taki sposób, aby logo pozostawało w ruchu.
- Uważnie wybraliśmy paletę kolorów, które nadadzą TLC żywy, ciepły i przyjazny charakter. Barwy będą reprezentować kluczowe wartości stacji, takie jak pewność siebie, odwagę i wyjątkowość - mówi Richard Pembroke, head of channels Central Europe w Discovery Networks CEEMEA.
Oprawa graficzna została wykonana wewnętrznie w ramach Discovery Networks CEEMEA. Wprowadzana jest też w innych krajach.
W jesiennej ofercie TLC znajdzie się m.in. program „In vitro. Czekając na dziecko” (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: TLC z nowym logo i oprawą (wideo)