TikTok rusza z największą w historii globalną kampanią reklamową (wideo)
Pod hasłem "Wszystko zaczyna się w TikTok" rusza globalna, największa w historii tej platformy kampania reklamowa. Najpierw startuje w USA, a od września obejmie inne rynki na świecie.
TikTok w nowej kampanii celebruje historie, które zaczynają się na platformie.
Loving all of you and the things you do.
— TikTok (@tiktok_us) August 18, 2020
Celebrating you. #ItStartsonTikTok pic.twitter.com/Ls6eg6e7cr
Kampania będzie pokazywana w telewizji, mediach społecznościowych, internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Po premierze w USA od września wejdzie do Wielkiej Brytanii, Europy, Ameryki Łacińskiej i Azji Południowo-Wschodniej.
Kampania podkreśla, jak szybko treści publikowane na TikTok zaczynają przechodzić od osobistego doświadczenia do tworzenia "kulturowego momentu, który przenosi się przez kraje, kultury i społeczności".
Rozszerzona, 60-sekundowa wersja spotu będzie wyświetlana na platformach cyfrowych, a 15-sekundowe spoty będą prezentować indywidualne historie twórców.
Autorem kampanii jest agencja Known.
TikTok należy obecnie do najpopularniejszych aplikacji społecznościowych na świecie. Należąca do chińskiej firmy ByteDance platforma została globalnie ściągnięta ponad 2 mld razy, zaś w dobie pandemii koronawirusa i domowej izolacji użytkowników przybyły 623 mln instalacji.
Dołącz do dyskusji: TikTok rusza z największą w historii globalną kampanią reklamową (wideo)